Finalisterna

Här kommer nu dom 5 finalisterna, grattis och lycka till.
Nu är det bara för er att samla ihop så många röster som möjligt, den som har mest röster vinner.
Rösterna gäller endast i det här inlägget!
Röster som inte är i det här inlägget raderas och kommer därför inte räknas.
Och för att kunna rösta måste du ha en blogg. Det var nog allt.. Så lycka till nu allihopa :)

Tävlingen avgörs 13/7 kl 13.00


1: Josefine


2: Emilia


3: AN.


4: Erica Linda



5: Jenny





an

ÅH VA KUL! TACK! :D:D

jossan

Tack vad roligt :)!!<3

Sara

Hej! Vilken mysig blogg, ska vi följa varandra via bloglovin?

PETRA AKA SHORTY

svar; Nu har jag svarat på ditt mail och på msn! =) Vi hörs väl ikväll på msn antar jag =)? kram

STYLEMIND

TACK vad kul att vara i final!! :)

amanda

jag röstar på nummer 3,an

Tove

Röstar på ericalinda.blogg.se

josefin

söt blogg!

hjälp mig att få igång min blogg, gå in och kika ;*

anna .L

Alla bloggar är jättebra men jag röstar på nr.3 =)

Jenny

jag röstar på nummer fem, Jenny!

ida

nummer 3 :)

susan

sv: ja .. jag / vi haha grät "/



Vad kul att du tycker det :)

gå gärna in och komentera senaste inlägget om det blivit en förbättring och vad du tycker och så haha ;D

EmmaEriica

Hejsan, förlåt om jag stör.

Jag har en fototävling för första gången i min blogg,

ville fråga dig om du ville vara med. Inget tvång.

Läs mera här; http://emmaeriica.blogg.se/2009/july/fototavling-1.html



Tack!



EmmaE.

missgranby

röstar på femman, stylemind :)

Anonym

röstar på nummer ett =)

Anonym

Tack du :)Ja det ska jag :)

Bea

röstar på josefine lundberg=)

Jessica

Nummer fem!!!

Thilda

röstar på ericalinda.blogg.se

alicia

Nummer 1, Josefine!

l

1:an

linda

Nummer 1:)

Pernilla

nummer 5



jenny linnea, utan tvekan.

D, K och E

Josefine Lundbergs blogg!

Em.

vet ingen av dem, men röstar på #2 :D

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback