Peace & Love

Om några timmar så åker jag till Falun!
Eftersom att jag ska på Peace & Love festivalen i borlänge hela nästa vecka.
Håller tummarna för att det blir fint väder & en lyckad festival! Är det några fler som ska dit?

Nu ska jag bara checka packningen några tusen gånger så att jag inte glömt nåt! Ciao





josefin

sv: haha, självklart!:D

Anonym

Vi är två bästakompisar som delar allt men vi är så sjukt olika att ingen tror att vi ens kan vara vänner.

Om du tycker detta låter intressant så ska du kolla in på vår blogg för det är precis detta den handlar om, you gonna love it !

J. ONLY

Hehe jag håller med... :D så söta ändå knasiga!

S O M M A R U N G A R N A !

SV: Tusen tack, födelsedagen blev skit mysig! ;)

Men vad gör du en sånn här solig dag då ?

MASSOR MED KRAMAR PÅ DIG SÖTNOS!

emelie

Tack desamma! såg att du också ska på peace and love festivalen. Några speciella band du vill se?

z a n n y h ♥

GRATTIS! du är vinnaren av veckans blogg! Bra jobbat!

Andrea

Svar: Okej.

EmmaEriica

När vi har fått in flera kandidatera så får du reda på om du är en av finalisterna eller inte.



Sprid gärna vidare om våran första tävling. Skulle vara roligt om det var många som anmälde sig!



Emma.

Jennifer och Linnéa

Svar: Det kan jag lova dig att den var:)

Natalie

Frågestund på min blogg! Ställ gärna en fråga så blir jag glad :) Puss

http://nnattuue.blogg.se/2009/june/nu-galler-det.html#comment

L

ha det bra!:)

rebecka <3

fiin blogg, haha gillar också väskan (: <3

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback