Finalisterna

Här är alla 10 som gått vidare i veckans blogg. Nu är det bara att rösta på eran favorit!
Tävlingen avslutas på tisdag (23/6) någon gång under dagen.

Men kom ihåg:
-  Ni inte får rösta på er själva
- Och ni måste ha en blogg för att kunna rösta, annars räknas det inte..
- Man får bara rösta på sin favorit 1 gång
OBS! Rösterna räknas bara i det här inlägget!
Alltså inget fusk!  Lycka till nu allihopa :D


nr 1 - Elin


nr 2 - SandraTherese



nr 3 - Konstantina



nr 4 - Sara




nr 5 - Emmia




nr 6 - Megan Fox Fan



nr 7 - Emma



nr 8 - Stephanie




nr 9 - Anna


nr 10 - Dewie





dimitra

Jag röstar på nummer 3 :D !!!

Dewie

Åh, vad kul. :D

Maria [Fotoblogg]

sv: hann tyvärr inte anmäla mig, men hoppas det kommer fler chanser ;)

Maria [Fotoblogg]

sv: okej de låter bra det ;)

sofia

nr 3

EmmaEriica

Jag har en tävling i min blogg för första gången!

Vill du bli veckans blogg?? Anmäld dig genom att kommentera senaste inlägget i min blogg! Vem vet, kanske du är en av dom åtta som tävlar om chansen!



Ta chansen! :D



EmmaE.



emmaeriica.blogg.se

sandra -

jag röstar på nummer 7



:D

Sara

åhhhh va kul! Hoppas att man blir veckans blogg nu då ;) hihi

Anonym

Trevlig blogg,mycket underhållande enligt mig! ha det super,puss

http://johannaprasad.blogg.se

NUMMER 6!!

för megan fox ägerrrr :D

sandraTheresee

åh :) tack tack:)

Erika

Nummer 7 :)

Sofia Vienna

Nummer 6, Megan Fox rules!

J O S E F I N E

Jag röstar på Emma, nr 7 :)

Hanna

Jag röstar på nr 2 - SandraTherese

mikaaaa

En röst på nr. 6! :)

Johanna

En röst på nr 5.

emmia.blogg.se

grettel

jag röstar på 6an

evelina

Jag röstar på nummer 7 :D

annii

Nummer 7

kitty

jag röstar på nummer sju :)

felicia

Jag röstar på 7 :)

Julia

Jag röstar på nummer 7. Emma!

Hejja hejja. hihi. :D

Sara

Nr 5 :D

Angelica

Nr 2.

Oscar

jag röstar på nr 5, www.emmia.blogg.se

konstantina

tack så jättemycket för att jag får vara med :)

Angelica

jag röstar på 7:an

Emmas blogg.

Sandra

7:an emmas blogg.

Embla

Lugnt nr 1 :D

Anonym

tävling i min blogg, veckans blogg anmäl dig på www.ddessies.blogg.se

joja

jag röstar på nummer 2 :D

Angelica

Jag röstar på nr 7, givet ;)

Anonym

nr 3 :)

Maraboubajs

nummer 5

Amanda

nummer 7 !:)

jenny

nummer 7!!

lojs

nummer 7!!!!!

<3

Elin Armour [Freakshow - Chihuahua]

Jag röstar på nummer 2!

Snyggast i stan - SandraTheresee *;)*

ronja

Jag röstar på nummer 7 :D

fanny

jag röstar på nummer 7 :)

susan

nummer 6 :)

Lisa

Jag röstar på nr 8.

Lisa

Såg precis att detta inlägg var lite äldre och att du redan utsett vinnaren, hehe. =0P

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback