Hello Kitty Air

Sökte lite på Hello Kitty och guess vad jag hittade
Ett flygbolag i Taiwan som heter EVA air har designat ett Hello Kitty plan.
All inredning, mat, biljetter och till och med flygplatsen är i Hello Kitty tema. Sjukt gulligt!
Synd bara att flyget bara åker mellan Taiwan och Japan!

Det är ett plan helt i min smak, mihi! Skulle ni vilja åka det flyget?

(Dom har även designat Pokémon flygplan)


Flygplanet

Flygplanet lyfter

Flyg-biljetter

Värdinnorna på planet!

Sittplatserna

Tv på planet

Mat tillbehör

Mat-låda

Mördad Hello kitty matbit!

På flygplatsen!

Flygplatsen..






Sissi

vad gulligt med hello kitty! :)

Karoline

Jag vill lätt åka det! men jag vill såååå mycket mer åka Pokémon flygplan :D

erica johansson

Gud vad gullig flygplats :)

Hade man velat prov flyga ifrån ;)

ellen

naaaw va sött! hello kitty är ju så jäkla gulligt!



svar: haha tack. det var det verkligen :)

isabell

hahaha coolt!!

sååå gulligt!

snygg blogg du har!!!



kram

Brit

Woooow!! Cool!

emma

haha fan vad tufft :)

Helena

Jag hade gärna åkt det planet, och flyttat in på flygplatsen :D

tina tran

hahaha! lite löjligt enligtm ig :P

helena

haha vad gulligt! men nja maten tyckte inte jag såg så värst aptitlig ut om lilla kräsna jag får säga mitt ^^

richard

helt sjukt gulligt, nästan lite overkligt!

Johanna - www.johannajagendal.se

Haha, vilken rolig flygplats! :D

Loova - Be yourself

Nemen gud vad gullig :O

Stina

Jag skulle alltid åka med det flyget om det fanns i Sverige ^^

Emilia

Haha, riktigt sött ju! (:

Emelie!

Göllit;)

Sandra

Asballt jue :D<3

Stefan Falkelind

Grymt coolt att de gjort en hel flygplats och plan i det temat.

tobys.se

Vad gulligt! :D

Josefin

heh nej vad rolig grej:)

Amanda

det var ju hur coolt som helst :)

Linnea

hahah jösses! vore sjukt coolt att åka med, men kan tänka mig att det kostar en del :P

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback