P.O.T.C 4

När Johnny Depp dök upp som kapten Jack Sparrow på Disneys konvent avslöjade han för tidningen Variety att en fjärde film av Pirates of the caribbean serien är på G. 
Någon gång under sommaren 2011 beräknas det att den nya filmen ha premiär!
Den fjärde filmens titel kommer att vara: Pirates of the Caribbean - On Stranger Tides.



OMG är det bara jag som tycker att det är sjukt kul att det kommer ännu en POTC film?
(POTC är den lilla förkorting på Pirates of the caribbean för dom som inte fattar) 






Cassandra

den filmen ser jag framemot :)

Mathilda

Oh, I like! ;D

idaj

åh, det låter ju jättebra! POTC (hehe) är ju the shiet! : )

men frågan är ju bara vad den ska handla om. jag trodde att cirkeln var sluten med trean...

- HODI *

- ÅH LÄNGTAAAAAAAAAAR !

i

JAAAAAAAAAA!!!!

Hannah

va kul! :D

Men ... sommaren 2011??

Det är ju EVIGHETER??

teSz

Visste jag redan :D längtar!

Viktor

Det ska bli kul att se vad den gamle skojaren hittar på den här gången xD

Empa

Åh vad spännande med en ny film, längtar tills den kommer ut! :D

Mathilda

Fin blogg :)

s teffy

4 ska jag nog helt klart se !

frida

Jag har bara sett ettan. Kanske borde se de andra ;)

Anonym

Tycker dom e bra dom filmerna=)

Hilea

Tycker dom e bra dom filmerna=)

julia

LÄNGTA :D

fin blogg btw :D

Suss

Dem filmerna är grymma, skall verkligen bli roligt att se =)

Music Brings out The Best in You

oj en fjärde film haha :) va roligt

bbellahh

Vad roligt! Jag har nog inte sett alla filmerna, men dom jag sett är bra :)

kariind

Älskar de filmerna så jag ser grymt fram emot den fjärde filmen :D

Sandra Dermark

Ja visst blev man förbannad! Jag undrar verkligen vad dom vill få ut av den reklamen..



Sjukt kul med en till film måste jag säga!

jessomimsan

åå va kul!

Jennie

åh va kul ;D dock så tycker jag dem ska sluta göra filmer sen - man ska sluta på topp oxå ;D

Neo :)

Fan va nice :D jag älskar verkligen "POTC" filmerna :D spec "jack" Mjaou säger jag bara :D

Evelina

Den vill jag se :)

jennifer

godmorgon :)

Anonym

haha får bara hoppas den är riktigt bra :)

Anonym

något att se fram emot :D

Karoline

Yee!! :D

Marina

Jag som gillar Depp tittar gärna på vilken film som helst bara han är med! Första filmen var jätte bra och rolig, men sen har det väl gått lite utför..?

Ha en bra kväll. :D

Carina

kanske man skulle vänta med självmordet tills då... perfekt :D

Jonna

Jeeij :D Längtar!

Lydia Tanga

Det är ju evigheter juuu hihi, Hoppas du får en trevlig dag kramis :D

Anonym

NEJ DU ÄR INTE ENSAM...jAG ÄÄÄÄLLLSSSKAR DESSA FILMER!

Sara - En dalkulla i Österrike

Väldigt gamla nyheter :P Kiera Knightly ska inte vara med dessutom..

caroline

kanoners, älskar filmerna!!

maya

oooh yes, jack sparrow=)

Elvira

Läste det för ett tag sedan i några engelska filmtidningar. Dock berättade filmsnubbarna när de var på comic-con att Depp förmodligen inte kommer att vara med.

Louise

PotC säger väl alla? Precis som med Harry Potterböckerna, de heter ju PS (Philosophers Stone), CoS (Chamber of Secrets), PoA (Prisoner of Azkaban), GoF (Goblet of Fire), OotP (Order of the Phoenix), HBP (Halfblood Prince) och tDH (the Deathly Hallows). :)



Men det var inte viktigt. Det viktiga är ju att det kommer en till PotCfilm och jag har längtat sen första gången jag läste om det (typ när den första filmen gick på tv för ett par veckor sedan)! Gillade inte slutet på trean, det kändes verkligen ofullständigt. :)

Anonym

fy fan va hemskt.

Erika

mja, ska ju bli små spännande att se om den blir bra eller en total flopp, men hoppas väl mer på det förstnämnda. sen tycker jag inte du kan säga att POTC är "din egna lilla förkortning" till Pirates of the Caribbean, för den förkortningen har funnits i ett bra tag nu.

Tobias

Ska bli kul att se fjärde filmen :)

Evelina

Gillade den första filmen jättemycket men sedan har de bara blivit sämre. Den enda som är bra i filmerna är Johnny Depp! =)

Frida Stigevik

oooohh!! jag ska sitta där på premiären!! ^^ älskar sparrow!

Sanna

2011? Jag tror inte att jag klarar av att vänta så länge. Jag är ett troget fan av Pirates of caribbean filmerna. :)

Sanna

Ser vi fram emot!

Bettan

åå gud vad kul!!!

Jag älskade alla andra filmer så jag hoppas att den här filmen blir lika bra!

Emelie

Fan va bra! ;)

nadja

hörligt! det ser vi fram emot :)

Erika

Lääängtaar ! :)

sara

hääärligt! 2011, ja då har man något att se fram emot!

Nettan

dom är bäst :)

Hanna

jaaa :D

Kajsa

åh vill se !

Louise

Ser fram emot den sjukt mycket. Jag äääälskar POTC filmerna. Längtar :)

melowna

Jack sparrow äger ;)

Stella

yes yes, detta kan bli bra ;) men jag står fast vid att ettan är bäst ändå.. de andra är smått blekare kopior av ett mästerverk!

anna

Som andra tidigare sagt så används termen POTC av ganska många :P

Men i alla fall... ;) Jag älskar POTC filmerna! och längtar till tusen till fyran kommer!!!!!! :D :D

Johnny depp <333

Hanna

Den filmen kommer jag garanterat att se.

modesty

trean slutade ju med att the pearl försvann så det har nog en bra story igen;)

IzzyDavidson <3

Längtaaaar.

Men Orlando är med i denna filmen också va :O? <3

Malin

Jag är helt överlycklig för att en till POTC ska komma! :D Jag älskar pirater, jag älskar Jack Sparrow och jag älskar Johnny Depp! Jag är övertygad om att 4:an kommer bli helt suverän! Jag längtar!!!

Petra

jag är kär i jack sparrow så måste bara se den!

Antonia

Den fjärde filmen kommer att handla om hur Sparrow och Barbossa åker till The Fountain of Youth.

Orlando Bloom och Keira Knightly har sagt att dem inte vill vara med i den fjärde filmen, så det blir Johnny Depp och Geoffrey Rush som styr det hela.



det är bara att läsa på Wikipedia, sök på POTC, fast det fulla namnet då såklart, och sidan finns bara på den engelska Wiki.

Heyli

jag längtar verkligen supermycket, älskar alla tre och förmodligen kommer jag älska den fjärde med :) så länge johnny depp spelar jack sparrow kan det inte gå fel! ;)

Solina

ja, vad glad jag blir! :D

Ellen

Åh vad kul! Älskar pirates of the carebean! : )

Hanna

GUD Vad kul! Men jag tyckte faktiskt att slutet av 3an var rätt bra, hoppas dom gör en ännu bättre fortsättning, för det blir svårt att klå den ! men skitkul, verkligen!

Anonym

Kul med ännu film! Hoppas nu bara de gamla karaktärerna fortfarande är med.

Camilla

Vad roligt! Den filmen ser jag verkligen fram emot :D

Jasmine

Antingen blir 4an en succé eller så blir det bara fjasko av hela alltet. Det blir lätt för tjatigt med för många filmer. Men jag tror att de kan lyckas! ;)

Karin

Den måste jag se. Men jag har för mig att Orlando Bloom inte vill göra fyran. Men huvudsaken är att Johnny Depp är med.

Sofia

Det är ju kul åså att det kommer en ny film:D

Men ändå, jag tyckte att det kändes som att vi fick ett slut i förra filmen:o Men aja,hoppas den blir bra:)

Anonym

bässsssssst!

Anonym

jag ser verkligen fram emot den! men jag hörde att den skulle heta typ "the fountain of Youth" ? kram luffi

Linnéa

det blir nog spännande! :D

finfin blogg btw

Eja

Hoppas den blir bra. Det brukar ju ofta sluta ganska dåligt när man gör flera uppföljare till filmer. Men jag tycker ändå att de har lyckats göra POTC-filmerna riktigt bra :D Vill gärna se fjärde!

Lisa

Hejsan! Vilken fin blogg du har :-) nja.. jag vet inte vad jag tycker om att det ska komma en 4a... det känns liksom lite överdrivet på ngt sätt..



Förresten, om du vill få gratis presentkort hemskickt på posten - klicka då på den här länken http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=16739 , det funkar verkligen :)



Kram!

Erica

Det ska bli kul! Jag gillar verkligen PotC-filmerna! =D

M

jaa, vad kul ! :D

Gothi

Har hört talas om att de planerar att göra 10 filmer till. Huruvida det stämmer vet jag inte, men gillar man filmerna så kan det nog vara jättekul.

Kajsa

Kiera knightley och Orlando bloom ska ie vara med, men johnny depp ch Geoffrey rush PLUS att 2 andra kända skådespelare antagligen ska vara med!



ROBERT PATTINSON - Han ska tydligen spela Jack Sparrows bror!

OCH



ZAC EFRON!



:D



Johnny depp och robert pattinson i en och samma film... WOW

Clara

nää jag tycker bara det e kasst,,,

hanna

Älskar dom filmerna!:)

Susanne

Läste i en annan kommentar här att Kiera inte ska vara med - Jippie säger jag om det är sant! Hon är det enda negativa i triologin (gillar ej henne som skådis tyvärr) Vet du om det är sant och ett faktum?



Jag undrar hur de ska kunna knyta upp säcken igen efter 3:an, men vet vet kanske gör de något helt nytt? =) I vilket fall som helst är jag övertygad om att det kommer bli helt underbart! Jack Sparrow är ju en av Depps bästa rolltolkningar! Synd bara att man måste vänta så länge.. =)



Tack för tipset... du kommer finnas omnämnd och länkad i min blogg!



Ha en forsatt skön dag!

Lineen - Fashion to use

OJ dock ingen jätteskräll men hoppas den är bättre än 3an. Han är ju för bra Depp.

Emelie

Kan knappt vänta på att få se den filmen !

Annika

Fan, ÄNTLIGEN!!!!! Love it!

Sandra

Hur många filmer ska de egentligen göra.. fyra st är sjukt många.

Lalli

Ska verkligen bli helt underbart att få se Johnny igen! Spelar ingen roll viken film han är med i, han är alltid lika snygg! ^^

Emilia

Undra om det blir många filmer? Men den filmen måste vara himla dyr!:)

!STOCKHOLMSSJUKAN

Ooh, en fyra :) Den måste ses!

Sagis

Vi (P.O.T.C-blogg) kommer säkert sitta där på premiären!!!

längtar sååååååååååå!!



Och att Robert Pattinson ska va med är ju kul OCH Zac Efron (om det är sant vill säga!!)



MÅSTE KÖPA NÄR DEN KOMMER UT PÅ DVD!!!!!!!!!

emzak

Nje. Det har de ju pratat om ett ganska bra tag. Blev ju en himla massa skriverier om det när det visade sig att Kiera Knigtley (stavning?) tackat nej till att delta i filmen.



Jag hoppas för Johnny Depps egen skull att filmen inte blir ett magplask.

Lisen

det visste jag innan. POTC-fan som jag är :D

Zac Efron ska vara med i den här.

Hoppas han inte sänker värdet :( Skämta bara :P

Den kommer att bli skit bra

jessica

för några år sedan var jag grymt beroende av de filmerna, och då skulle jag ha älskat en fyra. men nu vet jag inte... en del av mig vill och en annan tror bara att det skulle förstöra de tidigare filmerna :(

och om både zac efron och rpattz kommer att vara med så undrar jag vad i h-e människor tänker med nuförtiden. :D

evelina

åh va kul :D

älskar dem filmerna!

airy*

Längtar! ;)

fanny

läängtar! ;)

Leila (:

Nu har man något att se framemot! :)

ronja

Jag gillar POTC filmerna, men jag tycker att det är onödigt med en fyra. Plus att jag inte tycker om R-Patz eller Zac. Jag tycker att de inte passar in i den.

linda

Men yes! älskar filmerna!!! :D

Ems

men de är väl inte säkert att Orlando och Keira ska va med? :S

Micki

Ååh.Jag vill se den filmen

natalia

åh vad kul! jag nöter deras tre filmer och blir aldrig trött på dem :)

Caroline

Det var ju ingen nyhet att det blir en 4e film... Men tyvärr kommer inte Keira Knightley vara med, hon tackade nej. Orlando Bloom har jag ingen aning om... Men det är verkligen nåt att se fram emot... Älskar filmerna :D

Nattiisch

OLD NEWS som sagt.



meen.. Jag bara älskar johnny depp i sin roll i POTC så, man kan ju inte säga emot för en till hetingfilm. ;)

Med ryktena att Robert Pattinson också ska vara med, gör ju saken bara bätttre och bättre, men hur kommer hans roll vara då? en långhårig kopia av Jack sparrow? då vet jag inte.. xD



Synd också att de två andra huvudrollsinnehavarna inte vill vara med, men som sagt, man ska sluta när man är på topp! :)



/Natalie Lindquist

Anna Mc Manus

Jag såg detta på imdb.com förra veckan och blev riktigt lycklig och varm i hjärtat! We love it!

Jessiiicaaa

VAD ÄR DET JAG SER!!!! :D fasiken så bra!

Marina

Jag har längtat ända sedan det kom rykten! :D Jag hoppas verkligen på denna filmen! Johnny Depp är så äckligt GRYM!!!

Hanka

Nä jag tycker också det. POTC filmerna är mina favorier. Ska bli kul, men det är fett långtid kvar!

Hanka

Nä jag tycker också det. POTC filmerna är mina favorier. Ska bli kul, men det är fett långtid kvar!

J'

OHYEEEEY! :D

Amanda

Den ska jag absolut se när den kommer :D

Frida

Hurra, äntligen att den är under progress! Har ju sett framemot denna uppföljare sedan jag fick reda på att den skulle göras, i början av detta året :D



Kram Frida

Victoria

Hoppas bara den är bra och lever upp till förväntningarna :).

Electric Eric

Urgh, det vet jag inte om jag ser så mycket fram mot. Tycker konceptet börjar mjölkas lite väl nu...

Anonym

Jag kan tänka mig att den borde handla om att hitta ungdomens källa, borde den då inte även heta något sådant?

Sara

Jag trodde att dom bara skojjade när dom sa att det skulle komma en fjärde POTC film. Många sa att den tredje var den sista, men gud så kul att dom gör en fjärde! Jag kommer definitift gå på bio sommaren 2011!

teSz

JAG LÄNGTAR! :D

madde

det ska bli kul att det kommer en till. älskar ju JD så :) men är lite fundersam över om den blir lyckad eller inte. man har ju hört att orlando inte vill vara med, eller kiera. och att zach efron kanske ska va med. hmm.. får se hur den blir :)

monika

den har det ju varit tal om hur länge som helst, säkert ett år! Zac efron ska ju vara med

veronica

äntligen :D

Katha

¨ÅH! Jag trodde inte fel alltså :D

Johnny Depp är bästa skådisen ever och POTC är riktigt bra filmer så .. bättre kan det inte bli ^^



Jag förstog att det skulle göras en till film ,eftersom 3:an slutar med att Jack S. har snott kartan till "ungdomens källa" .. om jag inte minns fel. Det var ett tag sen (; Så slutet är igentligen en början till ett nytt äventyr. ... eller ? :D



Puss på't!

//Katharina

Chickity

Sjukt kul att det ska komma en till, dom är så sjukt bra! :)

ha en trevlig kväll

Lucia Grenman

jag kan inte vänta tills 4an kommer ut! Så extremt bra filmer det är va!!!

Anonym

skojigt

darmiii

Jack Sparrow Och Will Turner e bara så HETA!! :D

Denise

Jag har hört att Keira inte vill vara med i nästa film...Hur ska dom göra då?

Ida we

njä, jag vet inte. Jag gillade inte sista filmen riktigt, det känns mest jobbigt att det kommer en till... :P

Ketty

Förstår inte hur de har fantasi så det räcker till en fjärde film!? Jag menar det har redan kommit ut 3 filmer om Sparrow och Turner, och nu ska de tänka ut ännu en fjärde historia!? Ortoligt.. Ser dock fram emot filmen!

martina

filmerna är inte så bra men han är snygg så jag längtar!

MissCowgirl

längtar sjukt mkt, om man fick välja mellan att vara cowboy och pirat skulle jag få svår beslutsångest juh!!!!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback