F R E D A G

-51ff2dce779c9bd9be8bf1141f5bf82.png

Kolla varifrån!

 

Vet inte om det funkar men här är en bild på våra söta cupcakes vi gjorde ;)

 

visst blev dom fina? Jag är faktiskt stolt över att det blev så lyckat, det var ju trots allt första gången! Goda blev dom också. Vill ni att jag lägger ut receptet på bloggen? Säg till isåfall :)





chris

hittade några jättesöta cupcakes skålar i mjölby när jag var där, kommer lägga upp bild på dom på bloggen när jag laddat över bilderna. Dom liknar dom du gjort! ;)<3

Anonym

mums ! :)

Patricia Klinteberg

Vad söta de blev :)

Erica

Söta.. =)

sarah och mickes blogg

bin blogg var fin giller den =) gort den själv?

Tina

hej, tänkte bara säga att du har en jätte fin blogg :) hihi

JOHANNA

Hoppas du får en bra helg :)

Annika

Vilka söta cupcakes! Lägga jättegärna ut receptet :)

Happy Halloween!

Sandra

Snygga!

Helena

Va fina dom blev! Lägg gärna ut receptet.. :)

Dila

Vilka fina! :D



Jag har aldirg smakat cupcakes, men jag antar att de är goda eftersom att så många gör dem!

erica

vilka härliga!:)

Eleonore

Vilka fina cupcakes, skriv gärna receptet :D

anette

ser gott ut med cupcakes ,happy halloween

fredrika

fin blogg! :)



tycker du om julmust? :b

Karoline

Va fina!!!! Lägg gärna ut recept och vad det är för saker du har på :o fjärillen osv :)

<3

jenn

ja, lägg in recept :D skulle vilja göra såna nångång :D

Rebecca

Jätte söta :) va e ditt favvo recept??

kattis

Shit vilka balla, är det cupcakes eller muffins? Det måste ju ha tagit en hel del tid att få de så snygga :)

Anonym

lägg upp recept ! ;)

Twissy

Det kan ju inte vara första gången! Mina första blev jättefula... dina ser ju supersöta ut :P

J E S I (jesi.blogg.se)

guuud vad söta :D

emma

gud vilka fina :)

Anonym

lägg ut receptet

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback