Design Utlottning!


KLICKA PÅ BILDEN FÖR ATT SE HUR DESIGNEN KOMMER ATT SE UT

Jag har äntligen fixat PH igen, och har nu suttit och lekt lite och här blev resultatet!
Ja jag är ny inom design och photoshop också för den delen, men jag lär ju mig nya saker hela tiden.
Så ni får vara snälla mot mig, inga dumma kommentarer tack!

Tänkte ha en en utlottning på designen, vilket betyder att någon av er söta läsare kan vinna den gratis.
(Om det är någon som skulle vilja ha den alltså)
Det är bara att kommentera det här inlägget och skriva att du vill vara med och tävla, skriv gärna din hotmail. Jag kommer slumpa ut vinnaren när det är ett antal personer som är med och tävlar.

Ni får gärna skriva om utlottningen på eran blogg så att fler kan vara med och tävla, inget måste!
Har ni några frågor om designen eller något annat som jag glömt att nämna är det bara att fråga :)

PS
jag har gjort lite ändringar på designen.. Kanske blir fler ändringar senare.
Hoppas ni fortfarande vill vara med och tävla

Utlottningen är nu avslutad och vinnaren (Tina) har fått sin design.
Klicka HÄR om ni vill gå in och kika hur det blev :)






natte

sweeeeet haha;)

catta

Jag skulle vilja ha den :) hehe.

Moa

Ja jag håller med dig... är det helg så är det! ;D Söt blogg du har och jag tycker du är duktig! Inga dumma komentarer från mig iaf! :) Kram

ballloons

Jag är med i utlottningen <3

Julia

sjukt fin design:D

Aylin

Jag skulle jättegärna vilja ha den jätte söt design :)

Adela

fint :)

MADDE

Jag är jätte gärna med och tävlar om designen! :D

eloisa la mas linda

jag är med och tävlar! :)

sandra

Jag vill gärna vara med och tävla, tack för tipset !!

Allt bra annars?

kram

denise

gör du designer utan tävling bara om man frågar ?:)

Tina

Jag skulle jätte gärna vilja ha den ! den va super fin ! :)<3

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback