GQ magazine




Åh den amerikanska tidningen GQ Magazine finns att köpa i Sverige, helt underbart! Den är liksom direktimporterad från U.S.A.. Har alltid varit ledsen över att den inte funnits att köpa här. 

Min absoluta favorit Shia LaBeouf är väldigt ofta med i den tidningen, gör photoshoots, intervjuer osv  
Fast tidningen kostar lite väl mycket, hela 99:-

Om jag hade råd skulle jag lätt "slösa" en hundring och få en massa fina affischer på Shia att pryda mitt rum med. Det finns liksom 8 stora affischer på honom i tidningen!!!!!!






nåmendå

naaaw synd om dig :P

Latte Liten

får spana in den :)

Sofia

Låter ju helt klart värt det ;)

SV: Njaa skönt :)

DaNNi

Älskar din header, den var jättefin :)

angeliica

han är as lik filmen i Disturbed? :o

angeliica

dåå äre därför jag känner igen han :)

hahaha han är skit snygg i den filmen iaf, sett den tusen gr (a) pågrundav att han e så snyggiiiis

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback