Personligt VISA kort?

Jag har ganska länge funderat på att skaffa ett 'personligt bank-kort'. Ända sedan jag såg att min syster hade ett foto på sig själv och hennes pojkvän på sitt bankkort. Jag tyckte att det var as nice!

Man kan designa sitt egna kort på Swedbank.se och man får välja vilket motiv man vill. (klicka på länken för att läsa mer) Är man självkär kan man ju alltid ha en bild på sig själv!

Jag har gjort några exempel på hur mitt kort skulle se ut om jag hade ett:

 






Nilla

Jag har ett personligt bankkort. Bild på mig och katten, haha =)

Lisa

söta=)

Marie

Jag har en bild på mig själv på mitt visakort. ;)



Tack detsamma, ha en bra helg.

Kram

Fanny

Söta, gillade de med Alvin och gänget ;D



Svar: Tack! :D

sofia

jätte fin blogg jag tyckte den där me hello kitty var sååå söööt hoppas du får en bra freda

Madde

vad händer hos dig ikväll då? kram

Viccy

Häftigt! :D

two olsson sisters

Hmm. jag tror att jag skulle ha någon känd plats från italien^^ Colusseum, eller spanska trappan eller något annat mysigt ställe^^



SV: Jag tycker MUS-produkten var bra! Vad handlar du mest ifrån make up store då? Ögonskuggor?//Emma.

ebbaho

Riktigt!:)

Maddi

tack =)



ååh det är så häftigt när det är personligt! :D

Emma

Hej, fin header du har! :D

CAMIE

Åh! Alvin och gänget<3 Haha, är kär i dem ;D



SV: Ja ellerhur! Alltid kul när det kikar in nytt folk =D

Carisma

Personliga visakort är nice! Jag skulle nog välja mina katter som motiv!



Jag har en nystartad blogg. Kika gärna in till mig!



Ha en härlig helg!

Sara - Mamma till Nova

Hoppas gårdagen blev en hit. ;) hehe.

Vad händer idag?

Ida

Personliga bankkort är nice, funderar själv på att skaffa ett=)

Elin

Hade varit ball att designa ett eget;)



Svar: Haha tack! :D

sofia

det skulle var roligt att ha ett eget kort

jätte fin header har du gjort den själv?

Linnea :>

Coolt om man skulle ha Shia på sitt kort! ;)



sv: tack :)

sofia

Jag har redan ett personligtkort, det är på en solnedgång.

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback