Erik Grönwall i H.E.A.T?!


Erik Grönwall ska inte längre vara soloartist, utan han ska hoppa in i bandet H.E.A.T som deras nya sångare!
Det är inte ok.. han passar mycket bättre som soloartist, och vad är det för fel på H.E.A.T's gamla sångare?

Jag blev riktigt besviken när jag läste om detta. När Eriks sommarturne är över kommer han ju inte längre vara ERIK. Han passar inte som pudelrockare... absolut inte! Smink, tajta kläder, långt tuperat hår, glitter & glamour? Erik? Inte någonstans

Hoppas han inser att det är ett misstag och går tillbaka till soloartist sen.





Anonym

Det gör jag med :P

Erika

Tyckte inte heller det kändes rätt, Eric ska vara soloartist

Felicia

Hehe, han ser lite bortkommen ut ;)

GoodHealth

Haha, Erik tillsammans med H.E.A.T? ^^ Jättemysig blogg :) Såg att du gick hästinriktning, roligt! :)

louise

haha nej det låter ju galet .. återstår o se hur detta slutar!

Malin

säg inte att han ska spara ut och bli långhårig som alla andra också :O

tror att hans röst passar ganska bra till heat. Men samtidigt vill jag heller ha han som solo artist...

Bitter sweet and twisted

Men gud... Varför ska han hoppa in i HEAT för!? :O Desperat försök att få publicitet efter att ha fått "bara" 1000 männsikor på en av sina konserter... -.-'



Sv: Japp rikigt bra! ;D Var du på någon festival i år då? :)

Emma

åh, erik grönwall är så söt! :)

sofia

vilken fin blogg du har :D kolla gärna min <33

Jessie

jag tror han kommer köra sitt race iaf :P

jag tror han vet vad han passar i ärligt talat

A N N i C A * W E N N B E R Gs

men JO det hade ju varit världens genombrott för Erik att sjunga i ett så känt band och han har ju verkligen röst att sjunga rock :D

det tycker jag lät som en superbra idé :D

annis

Oh jag känner precis samma sak :( Jag kommer sakna honom som tusan! Jag kan alla hans låtar nu, men när han släpper med h.e.a.t så kommer det vara värsta rock låtarna och inte bara erik som sjunger? Och jag är inte så mycket intresserad av rock så jag kommer antagligen inte lyssna på dom:( Jag fattar inte att jag aldrig mer kommer kunna se honom som erik igen...

Jag saknar honom redan! Fan , jag hoppas som tusan att han går tillbaka till erik grönwall! Kram kram!

MAARIAWH

Vaaa? I H.E.A.T ?! Håller med dig, han ska vara soloartist ♥

elin

nä det här tycker jag verkligen inte om. han ska sjunga solo och så är det bara.

han hoppas ur bandet snart får vi hoppas :) <3

Syrrann

Jag tycker det är bra att han blev sångare i HEAT. Nu är han den han egentligen är och vill vara. Idol gjorde honom till något han inte var. Han är hårdrockare, ingen popfjolla som tonårstjejer vill att han ska vara. Var glad över att han är sig själv och att han inte lät idol styra hans stil.

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback