Söndagsmys


Sitter i min syster stora fina soffa & äter glass med maränger & kolasås medans vi tittar på Inside man som går på 3:an. Har ni en sötisar en mysig söndagskväll? :)






Åkermanskan

Inside Man är en riktigt riktigt bra film! Om det inte vore för att jag sett den säkert 5-6 gånger så hade jag också suttit bänkad :)

patricia

Snyggbloggg! :)

nadia ak

gud va sugen jag blev på glass nu haha:D

Nea

Åh, vad gott med glass! Vill också ha :) Mysigt blogg btw ♥



Sv: Tack så jättemycket! Kul att du hittade till mig :)

Evangelina

Hola finibebis :D Hur är läget, utöver insidsmannen? Jag tycker att livet ter sig ganska förträffligt i snökaos och sportlov, tycker inte du? Vad gör du förresten när du har tid över? Puss, peace och VEGANKÄRLEK <3

Lovisa

Tack så mycket:)



Förresten, gud va sugen jag blev på glass!!

Johan

Inside man är världens bästa film! Fosho!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback