HISS/DISS

  • Att det äntligen kommit lite regn till sthlms förorter (dock lite för kallt)
  • Min mobil har blivit lagad och funkar *ÄLSCHKLIIIING*
  • Igelkottar vid namn Nisse! JA jag har en igelkott-kompis som jag döpt till Nisse
  • Att mitt sommarjobb krånglar och gör mig galen
  • Det är kort tid kvar innan skolan börjar..
  • MENSVÄRK MENSVÄRK MENSVÄRK!





Mikaela

fin blogg :)

kaotar

fin blogg, besök gärna min :)

Jåi

Så trevligt! Tråkigt med mensvärk dock.

F R I D A M . S E

Hatar också mensvärk, förstör fan hela dagen. Tacka gud för Ipren och coca cola! Sen så gillar jag också att det regnar lite, faktiskt rätt skönt. Kan man sitta inne utan dåligt samvete :P



sv: Skönt att någon är på min sida!

Mimmi

Hej din blogg e skit fin!

Jag har frågestud på min!Kika in och ställ en fråga vetja! :D

Anonym

En igelkott som heter Nisse? Hahaha :D Skön brud.

Helliis

är du seriös med att digga regnet :OOO?! hahaa

Anna

Mensvärk suger apa!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback