Rebecca tipsar!



Det sägs att vaselin är bra för ögonfransarna, fungerar ungefär som balsam! (går även att ha i ögonbrynen)

Dom flesta har säkert redan hört det. Mest troligt. Men alla kanske inte vet hur man ska göra för bäst resultat!

*Tvätta ur en gammal mascara-borste som du inte längre använder och smörj in med lite vaselin när den är ren. Sedan gör du bara som du brukar göra när du sminkar dig. Hur enkelt som helst!





Pröva det varje natt innan du går och lägger dig och sedan kommer du säkert att ha fina och mjuka ögonfransar! Plus att man tappar inte fransarna lika lätt då.


















Diana

Åh måste testa vasselin på ögonfransarna har faktiskt inte gjort det än :)

Linn [Lajn]

Har faktiskt testat Vaselin. Det funkar till det mesta, torra läppar och stärka ögonfransarna eller nagelbandet. Men länge sen sist...man glömmer ju! :D

roya

vad fin blogg <3

Maj

Haha vilket bra tips ;) kanske ska testa det jag med. Brukar du skriva mycket om skönhet och så?



Jasså, ;) Jag träffade honom i Stockholm Tåg central :P jag och en vän gick fram och fråga om vi fick ta ett kort tillsammans med honom. Hehe !

Maj

Jaha okej, tycker det är intressant att läsa om skönhet och smink. Jag har börjat fått upp intresset för att ta hand om min hy lite grann, :)



Aha :D Ja det var ganska kul att träffa honom. Hans nya låt är sjukt bra, gillar den starkt. Grash and Burn. Jo men det är väl lite så han måste vara, :P men han är säkert en snäll och rolig kille! Ännu mer galen än vad vi vet om. Hoppas jag (A) Du få ha en så god sömn när du tar och lägger dig. Kram

Karo

Fin header! :)

mikaela

bra tips ! :D

Carol

hehe thanks for the good tipz (: jag vill veta hur ? du har en såån fin blogg haha :D

Noor

jätte sööt blogg;)<33333

Christin

Gu va bra tips, måste ta å prova :)

Luisa M :)

Jätte fin blogg! :)

Valeria

Söt blogg!

Och bra tips :) Tack :)

Hanna

Oj haha, jag var nog lite mer efter än vad ja trodde :-D

Linea

WOW, grymt fin blogg :)!

MalinKalin

Bra tips :)

Bitter sweet and twisted

Indeed ;D En av mina egna favoriter faktiskt! Såg att du hade vart på Europekonsert i december när jag gluttade igenom din blogg. Visst var det skitbra konsert? ;D

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback