Världens yngsta mamma!

Lina Medina, Peru, var bara fem år när hon födde sonen Gerardo med kejsarsnitt 1939. Hennes föräldrar trodde att hon hade en tumör i magen, men när hon undersöktes på sjukhus visade det sig att hon var gravid. Hennes pappa häktades misstänkt för incest, men släpptes sedan. Gerardo växte upp i tron att Lina var hans storasyster. Hon har aldrig avslöjat vem som är hans far.

Efter att ha läst det där så googlade jag efter mer info, liksom hur kan man bli gravid vid 5års ålder?
Svaret: Hon fick sin första mens när hon va runt 8 månader, och vid 4 års ålder var hon redan i puberteten, hade fått bröst och pubishår. Undersökningar visade att hon va lika fullt utvecklad som en vuxen kvinna! SJUKT!!!!



Det är tillräckligt skumt att hon ens kom i puberteten vid så tidig ålder, vilken idiot gjorde såhär mot henne?  Hemskt fan..





Nathalie

Nä fyfan vad hemskt! så jävla sjukt! :O

Fanny

Fan vad läskigt :(

MATILDA ROSQVIST

Jäklar vad sjukt :O

emma

gud vad läskigt, stackars flicka !



fin blogg btw :)

aww

fyfan va hemskt!

Stefan Falkelind

Stackars henne som blev med barn så där otroligt tidigt. Måste ha varit ett helvete för henne.

amanda

din blogg är söt :)

niki

fan va skukt usch stackare!! tänk o ha en mamma som e fem år äldre :S o ofta hon kom i puberteten SÅ tidigt :S

Assöt blogg btw :)

evuuuuurt

Bara hon vet vem som gjorde henne med barn, men jag tror det va pappan...

Vanja

Nejmen usch ! Fan vad äckligt.... :S Måste bara säga att jag gillar din blogg ;)

amanda ~annasdotter

det där va ju helt sjukt :o



tack så mycket söta du :) allt är toppen! själv?

Tina (Thuy Tien)

Svar: Haha, tack :)) Shiiet! Usch vad hemskt! >.<

hanna

men gud :''o

stackars barn !!

Malin & Jennifer

fyfan vad vidrgit! stackars unge :(

Sofia

VAD HEMSKT :O Shit alltså, trodde det knappt när jag såg det x)

m

jätte söt blogg ^^

MaryCaroline

Fan vad sjukt! Flickan måste ju haft något hormonfel. Hon kan väl inte ha levt länge, eller? Ska kolla upp.

月姫 Tsukii ♥

men gud vad läskigt :S



sv: ah jag ska göra ett allergitest, hoppas det inte e så pass "allvarligt" att jag måste ge bort henne :p och du, jag har ordnat ikonerna. tror det är dom du hade? eller liknande iaf :D

Eveliina

Usch! va hemskt!

Linn

usch så hemskt! Undrar just hur hon blev gravid. Det måste ju ha varit pappan då. FY!



sv: tack så mycket för en fin kommentar. Fin blogg du har! Kram

sandra

Men shit va sjukt 5 år liksom !!!!!

Fy fan va hemskt stackars barn.

Susanne

Det sjuka är ju dock inte att hon hamnade i puberteten i förtid, vilket kan hända även om det är omöjligt.



Det sjuka är i min mening HUR hon blev gravid. Hon måste ju alltså haft sex med ngn! Och med risk för att låta cynisk, ja pappan ligger nära till hands. LR ngn annan i hennes närhet. För jag betvivlar att hon hade pojkvän LR sex med ngn grannpojke, eftersom även de måste hamna i puberteten för att kunna producera barn.



Jag hade själv ett inlägg - förra veckan tror jag - om att hamna i puberteten i förtid, En liten tjej här i Sverige gällde det.



Snyggt upplägg/planering på din blogg btw =)

Lina

Nej stakars liten! :(

Fatma

Men gud, stackars flicka!

Ellen

Verkligen hemskt. Jag skrev själv ett arg inläg om tonårsmammor ganska nyligen. Men herregud dethär var det värsta jag sett.

cindy

fy fan va hemsk de måste vart att bli gravid via 5 årsåldern och vem är så hjärtlös som gjorde så ? ?!

Kinn

Stackars liten :( och vad fan är oddsen att just den lilla flickan som fick det sådär har en pappa som är sjuk i huvet? :(

AMELIE

Fy fan vad hemskt!!

Kram

Madde

Fy f*n. Helt sjukt

Anonym

SHIIIIIIIIIIIIIT :(

Helen

Stackar barn, och fy f-n vilka sjuka människor det finns som en kan komma på iden att utsätta barn för nåt så vidrigt om övergrepp.

Linnea

Ursch vad hemskt !! Stackars flicka...



K

R

A

M

Emilia

Fy va läskigt ! :o <3

Bella

Herregud STÖRT!

annica

helt jävla fucking stöört

Jennica

hemskt :(

FLORENCE

Hel sjukt ju! Kan det verkligen vara sant? :O

Såg på ett TV-program en gång om en tjej som föddes gravid, och det visade sig vara så att hennes döda tvillingsyster låg kvar i henne eller något liknande. Jätteläskigt :S

Shaw

Om det är sant tycker jag så synd om henne. Stackars barn som måste gå igenom något sådant. Men ÄR det sant? Jag tvivlar en aning faktiskt. Att få mens vid 8 månader, bröst vid 4 år och barn vid 5 år känns inte fullt sant faktiskt...

kolakatten

shit!!va hemskt!!!och sjukt!!

linn

fyfan vad sjukt!

Natthakan

Wow. :S

Anonym

Oh my...fan vad äckligt.

Gör nästa inlägg med Rubriken "Världens äldsta mamma" vettja.. :)

Signeee <3

1) SUPER sät blogg! 2) detta kan inte hände. jag är 100% . . . : )

Isabell

Så jävla sjukt :O

Ebba

Å så hemskt! Vem är så dum i huvudet att göra en 5 årig tjej GRAVID?! Det är ju fruktansvärt!

Mrs Bernhardsson

Hur är de möjligt kan man ju fråga sig.. Och hur kan man ge sig på en sån liten. FY FAN SÄGER JAG BARA.

EmmaS

Men det kan ju inte stämma. Inte det med att hon fick sin mens vid 8 månaders ålder och SEN när hon var fyra år kom hon in i puberteten. Man kommer ju in i puberteten innan man får mens. Och en flicka vid fem års ålder skulle aldrig klara av att bära på ett barn. Ingen benstomme i världen som är utvecklad som en femåring klarar det.

Från vilken källa har du hämtat all information?

jenniifer - photography

detta är sjukt, har alltid tyckt det. alltså nä, de är hemskt :o



grattis till platsen på startsidan! kramar

Jenny - Hugos mamma

Nämen jösses...helt sjukt, vem fan gör så mot ett barn!?

elin

Fy fan !! va jobbigt det måste ha varit för henne

sarah

fyy faaaaaaaan vad äckligt och sjukt!!!

sara

stackars flicka :S

vad läskigt!

Marzia

Gud, helt hemskt ju! :(

Erika

Sv: Usch, vad hemskt! Det måste ha varit pappan!

Elin

Lääskigt! ;//

yasmin♥

herregud vad hemskt!

Mathilda

Sjukt!!

Måste även vara väldigt jobbigt för henne att behöva hålla hemligt att det är hon som är hans mamma och vem som är hans far. :(

Stackars flicka... eller kvinna (som hon är idag om hon fortfarande lever)

Josefine

Anmäl dig till veckans blogg på min blogg :)

Shiko

Usch!!! 8-ÅR!

Det här var verkligen läskigt. :O

Jag undrar också hur hon blev gravid.!!!

Usch! Gud va hemskt! :o

Malin

Sjukt och hemskt!!

Johanna

Fan vad sjukt!!!!!! Jag tror nog också att det var pappan, vem kunde det annars vara? Inte någon i hennes ålder iallafall.....

Filippa

usch, hur kan någon göra något sånt mot en fem åring? Vad tänker dom med? :O

Emma

SJUKT!

nayomi

sjukt :/ lite äckligt också

ina

det är så sjuuuuukt!!! fy fan stackars henne :(

och vem kan göra så mot ett litet barn, fy...

Ella

Usch! Gud va hemskt! :o

Hur kan hon ha kommit till puberteten så snabbt? Och varför ville någon göra en 5 åring gravid? Det är ju sjukt! :o





Jojjo* - Shit happens

Men shit så hemskt!

. Pjumas. ♥

Låter ganska sjukt, tänk att hon typ måste ha haft sex när hon var 4 år :o

isabel

så jävla sjukt...hur kan man göra sådär mot en fem åring liksom!? Vet du om hon hade någon sorts sjukdom eller något eftersom hon kom i puberteten så himla tidigt?

Emelie

Fyfan viken man har hjärta att göra en så liten flicka gravid:(

Petra

usch vad hemskt antaligen är det hennes pappa eller hennes doktor tror jag.

Victoria

Fy vad hemskt! hann ju inte ens uppleva tonår och allt.. usch att det ska hända sånt där!

Anonym

fyfan :s

Cissi

läskigt :S

sara

Men fy vad hemskt, stackars flicka, hon måste ju ha haft någon sjukdom som gjort att hon utvecklats så tidigt. Det är en sjuk värld vi lever i !!! :S



Jätte fin blogg :)

Maria

men eeuw, stackars henne :o!!!!

annaklaraa'

Fy vad hemskt !

Eve

alltså va?? härrre gud seriöst, det där e ju typ det sjukaste man hört på evigheter! om inte nånsin

Emma

Vidrigt!!!

Darow

Jätte gullig blogg :)

jessica

shit vad hämsk att läsa om detta :O

söt blogg

Carro

SJUKT!

Cissi

Förresten: fan vad läskig doktorn ser ut. Som hämtad från "Ondskans Hus"

Rebecca ♥

Men gud, stackars henne. ;/

Lina

Skulle tippa på pappan eller nån släkting :/ var väldigt vanligt.. Men usch. Stackars tjej. Bli mamma när man är fem år o inte ens tappat alla mjölktänder än är ju sjukt :/

Mahsa

Shit, det kommer fram fler sjuka grejer hela tiden!

linnea

men oj vad läskigt!

C-L-A-R-A

Men herreguud! :o



Jag har en veckans blogg tävling!'

Jättelätt att vara med så gå med du också, länkning varje dag, två ggr är priset! '

Kramar, clara. :)

Madeleine

Herregud! Hemskt! Barn ska vara barn!

elin marnfeldt

Det är ju sinnessjukt... :O

Elina

shit fyfan vad sjukt! vem fan våldtar en 5åring?!

Elin

Fy fan så snygg blogg du har!

Kristin - Mouzieephoto

Det ska vara underbart att bli mamma är det ju meningen! stackars liten...

Alice

men fy fan :O

Elin

Men usch så hemskt!! Man vill juv eta vem som kan göra så mot en liten flicka och aldrig stå för det!! Fy fan!

Felicia

Gud vad hemskt det låter, med sammtidigt lite häftigt att hon kom in i puberteten så tidigt. Undra vad som angjorde det?

z a n n y h ♥

shit :O va hemskt..

Eroooticaaa

Gud vad hemskt! Och konstigt.. hur hittade du denna info?

Tanya

Herregud!!! Fyfan va hemskt, jag kan inte äns tänka tanken..

Michaela

Men herregud så sjukt. Borde ju ha varit pappan, jisses ;S

Emma

fyfan vad sjukt!!! stackars barn, tänk hur tungt det måste ha varit för henne i de sista veckorna!

Albulena

Omg, stackarn! :S

fannyhedberg

sjukt :o

MaryCaroline

Kul att du hamnade på förstasidan med det här inlägget :) Som jag skrev så kollade jag upp detta... Det verkar som att hon fortfarande lever... Och hon fick barn igen, 33 år senare. Men barnet hon fick när hon själv var barn dog när han var 40 år. Sjukt är det i alla fall!

malin

shiiiiiiit

Junitjej

Undra hur det har gått för tjejen...

Lisa

Fy, va hemskt! Jag undrar verkligen hur hon blev gravid. Vem får tanken att ha sex med en bada med en fem-, eller kanske rentutav en fyraåring? Det är så otroligt sjukt...

Chayenne

Det här barnet kan ju inte va barn själv och leva livet typ''

Fy bubblan va hemskt ''(

celina

omg va sjukt! ;O

lovisa

vad sjukt :O

ellen

herregud vad sjukt :o



jättesöt blogg förresten!:)<3

Simone

woow thats sick!! Hel sjukt verkligen...

emma - onlyea.blogg.se

gud, hon kan ju inte få vara tonåring, en mamma är 5 år äldre än henne. så synd! jag är 12 omg vad hemskt! att hon inte fick vara barn då? herregud.

Lisa

Men usch!! Hur kan man utsätta ett litet barn för något sådant! Att hennes bäcken klarade av en förlossning ens? Jag är 19 år och ska ha barn om 18 dgr och ibland blir jag nervös att jag inte ska klara av det... OJ säger jag bara

Tess

Usch vad hemskt! Vem gör så mot en 5-åring???

SANDRA -EN BRA BLOGG

nejmen guud så hemskt asså!! =(

sarase

oj.. vet inte vad jag ska skriva.. blir nästan mörkrädd..

Sissi

stackarn, så sjukt! :O

Kajsa

wow.... helt sjukt!!!!

ALMA - Foto och kreativitet ♥

omg, guuud vad sjukt ;o

Christy

Fan, vad äckligt att bara läsa igenom hela texten! :O Seriöst!

Kat

oj shit!! :O

maria

stackars flicka. då är det verkligen ett barn som får ett barn.

hur kan man ens lha sexuellt umgänge med ett barn?! det fattas ju något i huvudet då...

Mysiseen !

Oh gud, stackarn ! :(



Älskar din blogg<3

MALIN

fyfan vad svinigt..

Makda

Jag har också läst om det där. Hon blev så för att hönsen fick hormoner för att växa och när hon åt köttet av det så fick hon i sig hormonerna, låter helt sjukt asså.

MammaTessan

Men fy så sjukt.

Stackars liten.

Ja nu kan alla unga mammor slänga sig i väggen. :D

Nora

det är ju helt sjukt!!!!!!

Anne & Jenni

Det sjukaste någonsin!

Yumiku

wow :O stackars liten, att bli med barn så tidigt måste vara hemskt!! :O

Lisa

Hemskt :( <3

Dixi Wonderland

Man behöver ju inte ha fått sin mens för att bli gravid.

- Paula

shit vad sjukt!

Frida Mattsson

shit, omg :O

p i i i i n k p i e r c i n g ♥

Herregud, stackars flicka!! :O

Natalie

Gud vad hemskt att få barn vid 5 års ålder :O

helt sjukt!!!!

Emma

shit :O!!!!!!!!!!

emma

Fy vad sjukt. Inte friskt.

Gabbi

Fy va hemskt. Stackars människa.

c

sjukt, verkligen helt rubbat!

Kia

OMG! :o Heheh, har förr hört om såna som fått mens redan vid typ 8 mån, men inte nån som fått bebis vid femårsåldern :o

emilie

fan va wierd -.-

Sofia

Herregud man vet inte vad man ska säga! :O

Elin

Men gud så hemskt!

ART BY LISA LANS

Men gud vad sjukt.

D D A N I E L L A A ♥

Den här flickan har jag läst om förut, det är så hemskt!

Rosida

Herregud! :'o

Tigerhonan

Så jävla sjukt!

Cecilia Sennerfors

OMG! Fan vad sjukt! ;o

Emelie - fotoblogg

seriiöst? Föräldrarna måste väl ha gett henne någon medicin, medel eller något som gjorde att hon blev kvinna så fort? sjukt!

sara

Fan vad sjukt! Är det sant?? Låter helt otroligt....

TOVE GUSTAFSSON

å jag har läst om detta förut! helt sjukt typ..Men...för att bli gravid måste ju hon haft sex med någon ju, tror knappast att hon sjävlmant ville ligga med någon när hon var fem år - eller så blev hon våldtagen som liten. Hemsk isåfall..

Evelina

men usch vad hemskt! så sjukt jue!

Elin

Nämen shit vad sjukt! :O

Beccah98

Herregud!

Jag kan nästan inte ens läsa hela texten!

Måste ha vart pappan! Fy fan vad sjukt!!

Beccah98

Herregud!

Jag kan nästan inte ens läsa hela texten!

Måste ha vart pappan! Fy fan vad sjukt!!

micka

det var det sjukaste !!

J e n n y

Nej men gud!!!! :O

Cecilia

helt GALET! Alltså vem kan vara pappan???

A.C

shit... va hemskt~~:O

sara

men shiit :O

Fanny

Eeew! O jag som tyckte jag va ung när jag fick barn... 20 år senare än hon :P

Hemskt ju!

My

Man fy fan :o

Linda

det här e riktigt sick!! undrar om hon också hade samma känslor som någon som var i puberteten.. eller om de bara va kroppen som utvecklats?

evelina

herregud :o

Cilla

hemskt :S

caroline

men vad fan e de sant? fy fan..

samira

Men shit. Gud vad hemskt. Att det ens kan hända. Det är svårt att tro..

B R O W N S U G A R

FYFAN! fattar inte att någon kan ha gjort henne gravid.. peddo!

IT'S ME, REBBE.

USH, SÅ SYND OM TJEJEN !

THERÉSE

fy fan vad sjukt!

Ida We

Usch vad sjukt och hemskt jobbigt för flickan!

Mary Jane

Usch så hemskt å läskigt! Som att min lilla Matilda som är 5 månader nu skulle få sin förstår mens i oktober!

Katja

jag fattar inte hur de där kan stämma :s

Nashimoto

Men gud vad sjukt!

Tänk smärtorna hon fick innan födseln!



Hoppas den där pedofilen som fick henne gravid fick sig ett helvete! (nu vem det än var)!

Aida Olofsson

jag vet inte vem jag ska tycka synd om. Mest om tjej så klart som fick barnet, men tänk på mamman som har ett barn som fick ett barn när hon var 5! och när det nyfödda-barnet får reda på att hennes mamma bara är 5 år älder. Vet inte riktigt hur jag ska förklara det här! aja det måste ha varit hemskt för dom iaf!

julia

men gud va läskigt, stackars barn! för hon var ju bara ett barn, sjukt!

Louise

stackarn som aldirg fick vara barn,!

fanny

man slutar aldrig att förvånas!

men ush fy vad hemskt för henne !:S

Att det ens kunde hända!!:O

mhalin

gaaaag ! jag kommer ihåg när jag läste det här första gången. jag gick i trean och när jag berättade för mina klasskompisar och min lärare, då trodde INGEN mig.. sen såg jag det något år senare, men då orkade jag inte bevisa haha :D men det är helt sjukt. 8 månader. att föräldrarna inte trodde det var något fel på henne redan då och sen trodde att hon hade en tumör i sig. jaja. gamla tider :P

JOSEFINE NYBERG - FOTOBLOGG

Gud vad läskigt. Har sett bilden till vänster jättemånga gånger men jag trodde den var photoshoppad eller något. usch.,.

Mia Olsen - ätstörd {& påväg ur det}

Oh herregud! fyfan rent ut sagt! det måste ju ha blivit något fel på henne när hon låg i magen? för det är ju inte normalt. ush och han som gjorde detta mot henne. han borde åkt till elektriska stolen elr nåt! ush vad arg man blir av att läsa sånt!

Barre

Säkert någon som pillrade med hennes utveckling så den skulle påskyndas i hemlighet, någon olaglig läkare. På den tiden, särskilt i Sydamerika funkar ju inte lagen på samma sätt och man kan väl inte beskydda folk på samma sätt.

juliia

men usch , det e ju helt sjukt. om man inte hade sett bilderna hade det varit svårt att tro på ...



fin blogg :D

ANNIKA

men gud så hemskt!!!!!!!

Hanna

Shit vad sjukt! stackars lilla flicka!

Elin

usch va vidrigt...

Mischa (Michelle) Karo

MEN NEJ NEJ... FYFAAAN !! Så feeel....

Maja

Usch, finner inte ord. Helt sjukt.

Ligon ♥ - ஜKawaiiஜ

shit! :O hon måste ha haft någon sjukdom, det där finns ju inte alltså man blir chokad! :O stakars flicka, alltså en bebis som får mens....?



och dem inte gjorde abort?

linda

wtf:O vad hemskt:'(

Ida

Usch, så sjukt!

maya

ok, läskigt...

Emma

Ojj, stakars pojke.. Såklart det är synd om flickan men hennes son då? Fy fan...

Hanvisamarp - Hanna och Lovisas blogg ! <3

omg , fy fan ;o



btw, söt blogg :D

Jennifer- blivande mamma

Ja man känner ju sig inte som en ung blivande mamma längre ;)



Ne, men serriöst.....detta e ju bara hemskt, stackars flicka:/

michelle

Helt sjukt ju!!

Jag undrar om det är sant, men det kan det faktiskt vara. Vissa barn kommer in i puberteten väldigt tidigt och forskarna vet inte varför.



Tex. det var en tjej på Aftonbladet häromdagen. Hon är fyra år och har haft sin mens i snart två år.

Emma

Det stod ju om en tjej i tidningen som hade fått mens när hon va fyra. här i Sverige. Det tycker jag är tidigt. Dock va hon inte med barn, men det är jättetidigt iaf. Hon är alltså i puberteten. Skrämmande vad som händer med dagens barn.



Men hemskt att veta att någon har gjort något sånt mot en fyraåring. Mycket skrämmande.

Johanna

Det är ju helt sjukt... Även om det var länge sedan och så, och antagligen inte lika vanligt med tidig pubertet så kunde man väl hanterat det lite bättre... Eller gick det att göra abort på den tiden tror du? Hm. Men ändå!

Liza

Shit... :s

Hafsa

Men usch, blir så äcklad när jag läser de :( Stackarn!

cissi

Läääskigt ;o

stackars tjej :(

Linnea

Nää!

Måste vara bland det sjukaste och läskigaste jag sett. Det är ju jättesynd om henne!

nyaks

sjukt.. men från en sak till en annan! Kolla in på www.nyks.se för att beställa det senaste inom klockmode!

Elin

Fyfan vad sjukt och hemskt! :( Vem gör så mot ett barn?! Man ska självklart inte göra det mot nån som inte är med på det och va fan hon var 4-5 år hon fattade väl inte vad som hände, hon kan ju inte riktigt ha fattat att en unge vöxte i hennes mage:o Usch, vad hemskt.

josefine.

fan så sjuukt :o

stackars flicka.

Selma Aalachi

Guud vad hemskt, trodde knappt mina ögon när jag läste detta!

Kristin

blir illamående av de bilderna, fy vad hemskt

Maria - (tillfällig bloggpaus)

Nejmen gud! Fick hon sin mens vid 8 månader?!? Det måste vart nåt fel med henne, herregud. Usch, stackars flicka. Och vilken hemsk människa kan ha gjort något sånt?! Förstår inte att hon inte på nåt sätt ville sätta dit han som gjorde henne gravid.. nej fy vad hemskt.

Isabelle Sandström

usch hämskt!

Frida

Inte Okej!!! Vem var den jäveln som gjorde en femåring på smällen är ju frågan?! Och att hon inte har berättat vem det var riktar ju misstankarna ännu starkare till en nära familjemedlem! Pappan känns ju inte helt orimlig i sammanhanget... Gud vad vidrigt!



Eller kan det vara så att hon inte förstod vad som hände och inte vet vem det var? Fast man tycker ju att ett sånt övergrepp borde kommas ihåg om det inte är helt förträngt på något sätt. Å andra sidan kanske inte psykologin hade gjort så stora framsteg i början av 40-talet. Hon kanske inte fick den typen av hjälp att bearbeta händelsen?!



Hemskt oavsett! Blä!

maddiss

OMG :O jag e glad att jag inte fick min mens när jag va 8 månader :O

Viirran

fy vad sjukt el!!?? 4 månader! "Det finns inte" det är liksom inte normalt att man kan få det då xO Helt knäppt tur att vi har det annulounda nu om man gemför med då. /

Annie

Vissa saker är bara svårt att tro på. Som det är fallet. Men vår värld har aldrig varit "normal", det finns inget "normalt" och världen kommer dessvärre aldrig bli normal heller. Plus att människokroppen är oförutsägbar och kanske det märkligaste som finns. Det finns mycket vi inte förstår oss på och det finns frågor vi aldrig kommer få svar på. Jag har inte svårt att tro på att det här faktiskt har hänt, det tror jag absolut och det är absurt för ett barn att vara med om en sådan upplevelse i ung ålder.

Sara

vad hemskt :O

Mochride / mitt hj'rtas r;st

Så sjukt! Stackars flicka! Men 'r det verkligen sant_ K'nns lite f;r otroligt f;r att vara det.

J O H A N S S O N

asså det här är ju helt helt helt galet ;o att man är så mogen att kunna bli gravid när man bara är 5 år ?! shiiit ..

att göra en femåring med barn :o den som gjorde det kan bara inte vara riktigt frisk i sitt jävla huvud .. detta är bara heeeeelt jävla sjukt .. :S



btw, gryymt fin blogg tjejen! :)

lunah.

OMG 8 MÅNADER ????? HELT SJUUUKT! stackars flickaaa asså ! :( det är värkligen itne normalt att få det så tidigt det måste va ngt hon hade lr nått :S

Sannie

snacka om wierd! :OOO

Fritzl

ska ner till källarn tvärt

E

herregud så läskit! hur kunde hon få mens vid 8 mån!?

hanka

Det där har jag läst innan någon gång, fast kommer inte ihåg riktigt. Men visst är det sjukt, riktigt sjukt! Hon måste ha haft någon sjukdom att hon liksom växer för snabbt eller nått!

Sara

nej men gud vad läskigt, ensak man undrar är : vem hade hon sex med? :s jaja, söt blogg har du ! Menar det (:<3

Saralingon

Det är fascinerande att det kunde hända och hemskt att det faktiskt gjorde det...

yasmine modell fru och mamma

stackars barn vad hesmkt

neemee

OJ

JAG har en dotter på fyra år. Skulle ALDRIG tänka mig henne utsättas för sådant....inte nog med att kroppen fick ticks och var utvecklar redan som kvinna...hon blev utsatt av sin far den stackaren...och sedan gravid.

Tycker så jäkla synd om henne!

tricolore

Shit, det är nästan så man inte tror det är sant. Stackars flicka och stackars för'ldrar som måste se sin 5 åring sådär.

Caroline

verkligen inte okej!

Har hört om det där också. visst att man kan vara pedofil och allmänt sjuk i huvudet men det där tar nog priset... och att inte kunna få en femåring att berätta vem pappan är är också ett mysterium... nä ursch.. stackars barn

Angelika

Fy vad hemskt!!!

Josse

Stackars henne!

Och hennes "barn"

Lina

Det finns äckliga människor som utsätter folk för sånthär, och det är äckligt att man ens kommer på tanken.

Adara - teckningar, foton, drömmar

Nämen usch vad hemskt!! :O

Anonym

fy vad läskigt!!

MATHILDA ELF

Shit, fan vad sjukt :o

Elina

men gud så hemskt! stackars barn.. hon blev säkert våldtagen och sen vågade hon inte berätta det.. hemskt också att hon behöll barnet!

Isabel

FYYYFAAAAAN VAD HEMSKT!!!!!

Hanna

det där är sjukt :O

NATHY DEMECHO

Helt galet.. stackars flicka..

Linnea

Så jävla sjukt..Läste att det var hennes dagislärare som våldtog henne..

Anonym

jag hörde att det var hennes pappa

Angelica

usch!

fan vad hemskt!!

Grynet mamma till lille Vidar

Usch vad vidrigt! Vem vill ligga med en 5åring??

raqiya

heelt sjukt

stackars liten .... :(

linnéa

hjälp.......

Anna

Herregud alltså, så hemskt! Men man undrar ju vad som gick fel och när som gjorde att hon kom in i puberteten så tidigt. Det lär de ju ha forskat på efter alla dessa år tycker man..

Julia

Har hört om det innan.. Det är galet!! :S

Fotograf Sofia Wählby

That's just sick :S

Lovisa

Pappan måste ju vara sjuk av något slag!?

Marielle

VA!? sjukaste jag hört på länge!!

Jina

Fyfan vad hemskt. Mådde fan illa när jag läste



IAf , har hårfärläning om någon är intresserad. 45 cm, nytt, fräscht, äkta, svart = ) MVH

Viola

Hon måste ju haft någon sjukdom eller något eftersom hon utvecklades så onormalt tidigt...



Men att sen bli utnyttjad dessutom .. fy fan!

hanna

Finns nog inga ord för sånt här. Få sin första mens vid 8 månaders ålder, bli utnyttjad och sedan bli mamm som 5 åring. Stackars flicka..



Eller jo, det finns förresten ett ord : SJUKT ONATURLIGT!

sofie

Har också läst de för länge sen, ganska sjukt.. Fast världen är ju ganska sjuk också

Boosse

Men fy! Stackars lilla flicka! Sex på något vis måste ju någon hatf med hene för att hon ska bli gravid. Sjuka människor!

Emelie's WickedTime

oh gud va hemskt!:/ fy fan!!

emelie

men fy det känns ju vara otäckt! :O hjelp.

linnea gilliusson

Shiit fy fan vad hemskt!!!!!!!!!



kolla min blogg, linneeeaz.blogg.se :) puss!

kajsaruth

usch vad hemskt! vem gör något sånt?

maria

Ååhh, gud vad hemskt.. tänk att sånt händer i världen, det är sjukt!

Sandra

usch, illamående :( 5 år!

Mowii

Men gud! Stackars liten!

Anonym

det stog ju i aftonbladet för någon vecka sedan om en tjej här i Sverige som fått mens bara 4 år gammal. Så visst kan det hända!

nina

stackars flicka!!

rassmus Aka Trissse

fy fan va hemskt asså måste kommit fram vem det var? var det pappan eller?

Julia ♥

läskigt! hur kan sånt hända? :o

Sanna

Stackars tjej,

hela ungdomen blir förstörd.

Jag tycker att det är viktigt att man ska få vara ung så länge man kan sen när det är försent blir det inte lika roligt som innan.

Linnea

Idiot som gjorde så!! Fy fan vad hemsk! stackarn! Jävla sjukt!!!

Olivia

Det där är bara fel... nte nog med att någon har sex med en femåring, vem får sin första mens när man inte ens fyllt ett år?!

SJUKT!

MY

Så jäkla sjukt!

Och vem fan är det som är så skadad och gör..sånt mot ett litet barn? usch, tål inte sådant :(

Milton

Stackars lilla tjej som hade hela livet framför sig. Hur fan får sådant ske...? Sjukt och konstigt...

S A N N A S . R U M

Antagligen var det väl hennes pappa, jag vill inte låta hemsk så, men det brukar ju vara så /: Läste förresten detta på nån annan blogg igår, stört sammanträffande ändå ;P

kerstin

Helt sjukt hemskt Fy Fan ör den som gjorde henne gravid

stackars barn

Annars ha en bra dag i solen Det ska jag ha '

kram

Jeanette

That is so weird!! Men jag gillar inlägget. Väldigt intressant :)

lohas

Det sjuka är inte att hon kom i puberteten. Ibland utvecklas inte kroppen som den ska och det har väl säkert något med hennes DNA att göra. Det sjuka är att hon blev gravid. För vem har gjort henne gravid? Någon pedofil kom undan med ett brott. Hoppas hennes liv inte var allt för lidande.

Sjuk värld vi lever i.

Hanna

helt sjukt!!

hur kan en 5-åringskropp klara en graviditet när knappt en vuxens gör det? haha!

Ella

Herregud det är ju sjukt! Stackars henne :o Och varför vill ens någon ligga med en 5-åring?! Äckligt.. :s

Mikaela

Läste själv om detta för ett tag sedan, jättehemskt.

Igår såg jag på The Doctors och då pratade de om en flicka som var två år och redan utvecklats i kroppen. Så jag antar att det är nåt liknande.

Stackars barn.

michaela - FOTOBLOGG

Så jävla äckligt :S

carina

Det finns inga ord att beskriva hur fruktansvärt det är att göra så mot ett barn hur utvecklat det än är!

Elin <33

Läskigt -.-

hellen

Complete Nonsense.. Sana Idiooter borde sjutas,

Julia

Oj jäklar! är helt chockad!

Sanna

Konstigt och sjukt :c Det där måste jag läsa mer om.

Lollo! :)

De är så sjukkt, ja förstår inte dehär.. ?

V E R O N I K A !!♥

det här är typ det sjukaste jag har hört! ;O stackars femåringen ;(

jossefin

jäklar vad läskigt!



Om du vill får du gärna rösta på något av mina bidrag i nellys sko tävling. Skulle göra mig super glad! Här är länken: http://nelly.com/designyourshoe/?obj=bnMZpbeWsb7pfkkuxxXwhWgpggqHpTjE6vdkM674W4gzbHjP380Z#shoeGallery

Charlotte

Nej fy hur kan någon göra så mot ett barn?

Men gud vilken sjuk grej, 5 år och blir gravid.

Finns så mycket konstigt runt om i världen.

Heidi

Uff så hemskt...!

Hannah

Det var bland det sjukaste jag har hört! Herregud! Man kan ju knappt prata ordentligt, när man är 5 och då kunna få barn, är för mig offarbart! Bra blogg! Mvh/Hannah

Jenny

Omg, visste inte att man kan få sin mens innan man ens fyller 1 år?! Helt sjukt :O

Erica

Oj.. så annorlunda att hon utvecklades så tidigt.. och hemskt att någon hade sex med henne då hon bara var ett barn. :/

brander

helt sjukt ! hur kan man vilja förstöra ett barns liv så..

Towiizz

OMG!!! Hon måste blivot våldtagen eller nåt...:S. Fan vad läskigt! Hur klarade en 5årig kropp att att bära runt på ett barn!! Varför gjorde dom inte abort??? Tänk om en vuxen man är pappan??? Läääääskigt :S Massa frågar, få svar :)

Lisa-Mari

Gud vad hemskt och läskigt! :O

Fin blogg btw =)

ida <3

:O ojj fasen tänk 5 år!!! :O:O

Jag tror att det är pappan!!!

MEN 5 ÅR!!!

minischulman

herregud vad tidigt. men varför har en som är 5 år sex egentrligen?.....

Alfons..

Vem knullade henne?

Hanna

En 5-åring har jag aldrig hört talas om att komma i puberteten, den yngste som jag hört talas om (idag) har varit runt 8 år. Tycker det är nog hemskt det. Gravid vid 5, hur klarade den lilla kroppen det får man undra?

Ladytubii

Usch! Va hemskt!

M I K A E L A

läskigt är det, känns liiite tidigt att få mens när man är 8 månader...

Bella

så hemskt :( usch, kändes konstigt att läsa & se bilden

lenalindroth

fyfan var hemskt. Såg detta på din blogg och var bara tvyngen att läsa mer om det. Vilken hemsk historia ändå. Att hennes kropp inte gick sönder? Men efter som hon lever fortfarande undrar jag varför hon inte berättar vem pappan var? Hon måste ju komma ihåg.

ellinor

stört!!!!!!!!!!!!!

Veronica

Jisses!

Marie

Usch va hemskt!! Mår illa...

F R I D A

äckligt :(



stackars barn :(

Hanna Ahl

usch!

men det är ganska knäppt att man är fullt utvecklad som en vuxen kvinna när man är fyra år!

Janina

Åh herre... Stackars barn(en).

Ina

Men gud vad hemskt!!!!!

Camilla

Fan va sjukt!

MOA

:S:S:S:SS:S:S:S:S:S:S:S:S:S:S

amh

Förstår inte hur det här lyckas komma till förstasidan då "nyheten" är otroligt gammal.

E m i l y ♥

Neeej, men usch vad hemskt :( Stackars flicka,

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Anna

Stackars tjej, ett barn ska bara få vara barn! Inte få egna barn..

Amanda Rieem - EN MASJÄVEL

fan va hämskt.. jag döööör!!

Helin

Vad hemskt!

Millyme

Galet!!! Svårt att förstå och tro faktiskt!

Madeleine

Åh herrejävlar! :O

Lilly

Stackars barn..

Att vara fullt utvecklad vid 4:ra års ålder.. Verklar skumt att inte föreldrarna märkte att han hade bröst och allt redan vid 4:ra års åldern!



Stackarn..

ida :)

GODE GUUUUUD

Ronja - Cymerau.se

Usch vad sjukt! Och tänk att ha en mamma som är fem år äldre. Kanske går på samma fester, umgås med samma personer och sitter på åldersdomshemmet samtidigt.

camilla

galet.... vet inte vad man ska tro om det hela... har hört om mammor o pappor i riktigt fattiga länder som typ lär sina spädbarn att röka för att komma med i guinness för att kunna få ihop pengar till brödfödan... man undrar ju hur det blev så här...?

tvagodisbitar

OMG



helt sjukt!!!!!!

cecilia

Fy vad hemskt, och stackars henne :'o

Jenny Westerholm

Jag har hört om det där förut. Det är ganska sjukt att båda överlevde dessutom :o



om du vill så kan du kolla in mina egna smycken som nu är till salu.

Mandy

men herre gud hur kan man göra sånt?? helt jävla facking sjukt!!!!!!!!

jättesöt blogg förresten=)



sara

HELT STÖRT!!!!

josefine

livet är bra konstigt bland.

Lilla jag

Helt sjukt! Stackars tjej, hon måste ha varit med om många hemskheter.

olivia

fin blogg :D

painting monster and stuff

mänskligheten är hemsk i bland...poor litle girl

Emelie

Det kan inte vara sant. År 1939? Det är ju under andra världskriget.. Det var inte något expriment som nazisterna gjode? Nazisterna utförde sjuka expriment i koncentrationslägrena, det främsta var ju hur man skulle föra den ariska folket vidare, Men de gjorde riktigt sjuka saker.. Kanske är det något sådant? Om det är så att hon verkligen fött barn vid 5 års ålder,måste hon garanterat ha dött efter att ha fött barnet.

Rebecca

Nej, usch, stackars flicka :(

Hanna

EMELIE, läs inlägget en gång till, hon födde med kejsarsnitt ;D



Har hört om detta tidigare. Sjukt!

Lovisa

Men guuud! Stackars lilla flicka....

Gisela

nemen guud vad hemskt!

Sara

det e inte als synd om hon jag fick barn när jag var 3 år och mamma och jag vi fick göra käjsarsnitt och då sen så blev jag gravid varge år så nu e jag gravid =( så min msnen e [email protected] om ni vill nå mig men jag bor i stokholm satt ni vet =)och jag vet ej vad mina barn ska heta och jag vill ej vara gravid så att ni vet jag hattar att vara gravid och knysta nu jag vill ej knysta nå mera ska ej knulla eller ha sex nå mer men en sak glömmde jag jag blev bårt rövad så det e därför jag e gravid för en kille som var 18 ville knulla med mig då sa jag nej och han gjorde det bara mera och mera och mera också e det ju synd om hon och migt =( och vad äkligt det e och ha barn när man är liten HEJ då mejla mig på [email protected] om ni vill veta mera

Lajl

sjukt hemskt. hur gammal blev hon. i o med att allt hände så tidigt, o sjukast av allt.. vem gjorde henne med barn. stackars flicka! hemskt hemskt hemskt..

Elin

Vidrigt ju. och de tycker världen är hemsk NU. jag har alltid hävdat att det hänt saker, bara det att det mediala är så pass mycket större nu så alla ju får reda på det. usch... men ett litet barn

Sofie

Vad hemskt... Är en bra konstig värld man lever i. Men känns som att man inte blir förvånad längre när den ena sjuka grejen efter den andra kommer upp till ytan...



Jättesöt blogg du har :)

Cindy'Nham

var det hennes pappa eller var han bara misstänkt? :o

Kat

ahh det är nog det sjukaste jag har hört! det måste ju vara våldtäkt! :(

Sanna

Men hur kan det vara möjligt.. Usch, att inte ens få leva upp sitt egna liv utan måste ha hand om sitt barn när man är barn själv.. sjukt!

Timotej

Det skummaste är väl framför allt, VEM hade hon sex med?

Agnes

Gerardo upptäckte vem som var hans mor,när han var tio år gammal.

Anonym

just percis hur fan blev hon gravid?

Louis Goudin

Jag tror hon mår jätte bra över sitt barn, och mådde då hon var ung, varje liten flickas dröm är väll att ha bäbisar, annars hade dom ju aldrig köpt dockor etc ;D Riktigt roligt!

Karolina

ussh! gud vad hemskt! Det är bara sjukt :(

iiissa♥

men herregud! stackars barn :o

Elin !

Det sjukaste är inte att hon va gravid utan de sjukaste i mina ögon är den som skulle ha sex med en 5 åring :S .. det är helt idiotikt ! .. Äckliga människor finns det i denna världen :S ..

Elin

Fyfan, vad hemskt!

Siri

O M G ! ! ! ! knäppt, stackare. Men intressant inlägg :)

Ida

herregud, helt sjukt att det kan bli sådär. Alltså.. ja vad ska man säga mer än att det är något man aldrig trodde skulle kunna hända? :S

iia

jaa,det krävs en man till en sån här sak!

hemskt....

Zandrha

Ush vad hemsk!!! :(

Jennifer

Men gud.... Hemskt och helt sjukt!

Mumms

Jag såg en dokumentär för inte så länge sen på kanal 5. Om en flicka som hade "en tumör i magen" men det visade sig att hon bar på ett dödsfödd barn i magen. De döda fostret va inget mindre än hennes döda tvilling. Det hade skett nå konstig missbildning då båda fostrerna låg i mammas mage, så på nått konstigt sätt hamnade den ii lilltjejen. Det märktes inte förrns hon va i 4-5 års åldern också. Tror nog att d e de som hänt denna flicka me.. Så teorin dom hade då om att hon blivit våldtagen osv, kan ej stämma. Dom visste fan ingenting då..

Pernilla Lekzén

gud, hon var hur ung som helst, var hemskt. Men man kan ju inte styra allt. Men vem är fadern?? Undra om han någonsin fick veta sanningen.

CaTTis

Intressant, men fy fan va sjukt! =S

Ida

Men usch, vad hemskt! Hur kan det bli såhär? Usch, usch, usch. Stackars flicka!

Emma

men shiit! stackars barn! och hur kan de ens vara möjligt :S

sofia ströberg

Gud , hemskt.

Emma

låter riktigt sjukt. men är samtidigt väldigt intressant och fascinerande.... och som alla säger; väldigt hemskt. stackars flicka.

MW

Stackars flicka :( Att gå runt med en mage som säkert väger hälften av hennes egen vikt och sedan efter 9månader klämma ut en bebis som nästan är lika stor som henne själv?

Undrar bara hur hon lyckades komma i puberteten vid så ung ålder?!

sandra

herregud,,,,

Ellicka

Läskigt. Nåde att hon kunde bli med barn så ugn och att hon faktiskt blev det också. Undrar vem som gjort det mot henne? Snacka om perverst

Klara ♥

Nej men hjälp, stackars flicka!

Tove

De var sjukt... men vet att jag tittade på ett pogram engång där hennes kropp var 70 år när hon bara var 10. Denna flicka kanske också hade nån sånn sjukdom då.

Mannen som gjorde henne gravid måste vara en sjuk en leva med de...



btw fin blogg! :)

Tanja

är det ens möjligt att vara gravid SÅ tidigt? :o gud va hemskt....



kolla min blogg, behöver hjääälp! beslutsångest :(

Jasmine

Vidrigt. Och stackars barn.

Kram

Moa

Ohh stackars lilla barn!<3

Vad glör du??

Kate

OJ OJ OJ! JAG ÄR HELT SPEECHLESS! :o

Emma kas

Okej,efter detta vet jag inte vad jag ska tycka. Det är både äkligt och läskigt,skumt o elakt.

Mot ett barn som bara är 5 år gammal så lär mannen som som gjorde henne gravid spärras in! Usch! /E

bella

gud de är ju hemskt .. ;s

Anna

Shit vad hemskt! Stackars lilla barn! Tänk om killen får reda på det :/

Sara

fan va vidrigt!

Amanda

men fy vad hemskt, mår dåligt över att bara läsa det.

Annster

Hemskt! :(

Anonym





Detta är ju helt jävla sjukt! Och förövrigt jävligt illa att exploatera denna stackars flicka efter allt hon redan fått utstå. och ett lagom billigt knep att få fler läsare :(

Anonym

varför testade man inte om det var pappan? det finns ju såna test .

Mli

nej usch fy f*n vad sjukt och hemskt!!

PopMedMera.

Fick en tanke nu bara sådär. Hur är det möjligt för en vuxen normalt utvecklad/utrustad man att komma/tränga in i en 5-åring? Det borde inte gå enligt naturens lagar (rätta mig om jag har fel). Det måste ha gått våldsamt till, vilket gör det ännu värre. Stackars liten!

Anonym

insane för fan....

Linda

FY fan stackars lila flicka. Mitt hjärta värker.

Anna

Ja det var min första tanke också. Vem gjorde henne gravid! Det är så sjukt att det inte finns ord för det... Intressant inlägg dock.

Sharona

Ojdå! Där ser man :P Finns det mer att läsa om det här? Kul att du skrev om det i bloggen. Hon är nog den enda människan som blivit könsmogen så tidigt :D

Olivia

Stackarn får ju ingen barndom eller ungdoms liv...

Lina

shiiit va sjukt asså :o omg!!

naliie

men fy fan vad vidrigt usch! de där måste ju vara ett skämt :S

Madeleine

Ja det var verkligen sjukt!

Karin

Såg denna artikel i aftonbladet för flera flera år sedan och klippte ut den för att när jag talade om för mina vänner att världens yngsta mamma bara var 5 år så var det inte en käft som trodde mig, gissa om dom blev ställda...

Linn Jeanette

Skikkelig sykt at noen kan gjøre sånt mot et lite barn! Uff..

Trinidaz

Fyfan vad hemskt ! Måste ju ha varit hennes pappa?

hanna

jag föstår inte? hon måste ju haft nåt hormonfel eller nånitng, men hennes kropp kan ju inte ha varit fullt utvecklad ändå? jamenar, hur klarade hon av att föda barnet? :o HELT SJUKT i alla fall!

It's Emmi

Creepy :/

cajjooooo

INTE OKEY, jävla nasty måste jag säga!

Anonym

Vet inte om någon kommenterat detta än, orkade inte läsa igenom alla kommentarer.

Finns ett sjukdomstillstånd som heter pubertas praecox. Alltså för tidigt pubertet, drabbar nästan bara tjejer och kan nuförtiden behandlas (men antagligen inte då) Kan ju vara något sådant.. Sen att någon gör en femåring gravid är ju bara helt sjukt...

Eva

Hur kan en sådan ung kropp klara av en förlossning? Vet du om hon födde eller gjorde kejsarsnitt?

iih ;)

jag har oxå läst om henne på nätet och hittade en sida där det stod att hon typ hade nån sjukdom som gjorde att hon utvecklades för fort, dvs kom i puberteten. och att de misstänkte att hennes pappa var far till hennes barn..

Linda

man kan komma i puberteten så tidigt av kost som är besprutad med massa hormoner,.. inte bra, inte bra.

Julia

OMG!!!

Amanda

helt normalt! helt klart!

Felicia

Det KAN inte vara sant!

Frida

nej fy va hemskt.

både för flickan och för barnet :o

besmma

det är ens inte saaant :)

Hämorrhiden

Usch stackars liten. Även om hon kom i puberteten så måste hon varit en liten flicka mentalt.

Yasmina

Som alla andras reaktion..Fy fan så sjukt!



Sjukt hur kroppen fungerar också..

Therese

Tycker om det du skrev! Mysigt att se lite nyttiga grejer och inte bara det vanliga sakerna som man kan se om varje dag. ;)

Darksess

Galet! :O Väldigt konstigt att hon kom i puberteten så tidigt.

Fanny

OMG! Stackars liten . :( Jag har inte ens kommit in i puberteten!

lallo

Nä det är inte så konstigt! till alla er som kommenterar den tidiga puberteten!! Det är mycket vanligare ä ni tror! Min dotter fick sin diagnos när hon precis fyllt tre. Hon var på väg in i puberteten pga en hjärntumör som ligger på hypofysen. Detta upptäcks inte alltid! Vanliga med kraftigare hormonrubbningar än man tror kan jag lova!

Kim Persson

Tycker mycket om det du skrivit! Roligt att se lite bra grejer och inte bara det vanliga sakerna som man kan läsa om typ alltid. ;)

Anonym

Helt jävla sjukt 😔

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback