Lady GaGa - Alejandro



Nu har den officiella musik videon för Lady Gagas låt Alejandro kommit ut! Premiär idag faktiskt.
Har längtat efter att se videon eftersom jag gillar låten väldigt mycket.

Som vanligt så är hennes video ganska så skum, men ändå cool. Det som jag stör mig på är alla dessa "sex-scenerna" eller vad man ska kalla det, tråkigt att yngre barn inte ska få se videon pga av det. Varför inte bara dansa som vanligt?!





Emma

Fin design du har :)

maggan

jaa jag är super nöjd :D alejandro är btw en superbra låt :D

Josefine

angående videon så är det ju faktiskt så satt sex säljer.

Victoria ♥

såg dendär igår första gången, asso jag fatttaaarr inte va den handlar om :( låten/videon. hahha vet du? :D xD

Loviisa'

GAGA kan ju inte göra något som är "normalt" hahaha, det är hennes grej och hon är stencool som vågar ;)

Victoria ♥

sv: hahha faaan, jag får flipp :p jag vill veta va den egentligen handlar om. fattar 0 -.-

m

håller med dig! ;)

kolla in min blogg, släng gärna in en kommentar ;)

Fredrik Olofsson

Haha, man förstår ju ingenting av videon XD

sofia

håller med !

Fialotta

God morgon! Kul att du hitta till min blogg :) Och denna låt e himlans bra !!! Ha en bra dag :) KRAM

Ida We

Den var bra, gillar färgskalan de använder. Halv läskig också... :P

rebecca

grym låt:)...

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback