Dagens fråga


Vad är det första ni gör när ni kommer hem?

Jag går alltid och tittar i kylskåpet först, sedan sätter jag på datorn. Haha! 






nayarett

Hahahah jag viiiiiste jag sa ju de förut och du bah nee.

Man tror alltid att de ska finnas något nytt efter varje timme :P men de gör de aldrig . haha

denise

Hey ;) Det sämsta är att Robert inte kommer hit :( Men men. Det det är juh grymt att de ska komma hit!

Caroline

Tack!! Vad fiiiin blogg du har!!!! Blir så avundsjuk när jag ser sådana fiiina bloggar!! <3

Vanadesse.

går nästan alltid o kissar moahaha ^^

Hannah

Du hade en söt blogg :D

Karoline

Toa,kylskåp,data XD

kim

haha, jag gör också det, annars så degar jag ner mig i soffan framför Tvn ;D

AMANDA FALK

hehe gud vad klockren :D

brukar vara att kissa faktiskt :) sen dricka vatten och kolla datan!

Ha en underbar lördag!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback