Uttråkad


Bara för att jag är uttråkad! Haha jag har alltid tyckt att Eriks min på första bilden är lite smått störd..
Bah typ "Say WHAAT!?"






nåmendå

var det verkligen sådär det var? =)

Therése

hoppas du får en bra kväll :)

Bella

Haha xD



jag vill att min framtida son ska se ut som honom, han e så gullig hahaa

ISSA.

Haha kul :)



Har en veckans blogg-tävling på bloggen, var gärna med och tävla!

daniella

har du bloglovin' ? ska vi följa isf?



haha vilket roligt inlägg! :D <3

Sandra

Roliga bilder och erik är sjukt snygg ! :D

Evelina

Jahaja!

Kick

Cool blogg ;)

Jennifer

sv: ja man blir helt fast i serien! :D



rolig blogg, märks att du lägger ner tid i den!

JosseF

Åååh, jag vill också träffa han :O

justin

haha rebecca du e mer famous än han ;)

Emeliié

Va sööta :D

Amy G.Tubtim

hhhahaha lika som bäär :)

laura

haha så gullig bild!1 så kreativ du ör :)



haha aa jag vet ... det är den roligaste bilden!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback