Jag Saknar Dig




Jag Saknar Dig bygger på en verklig händelse, vilket gör filmen ännu mer rörande. En riktig snyftare var det!
Tycker att dom gjorde ett jättebra jobb med att framföra alla känslor, riktigt starka känslor. Hat, kärlek, sorg och lycka fick jag känna under hela filmen. Musiken var underbar, filmen var underbar. Jag skulle väl säga att det är en film för er som vill gråta ut lite, känna att man lever, se livet ur andra synvinklar!

Jag grät INTE faktiskt.
Brukar göra det till såna här filmer.. Det skulle varit en sorglig(are) om det inte fanns några omogna fjortisar som satt och skrattade under dom sorgligaste scenerna. Förstår allvarligt talat inte på mig såna som skrattar åt hur en människa ser ut när den exempelvis är ledsen, vart är det roliga? Snacka om att förstöra..

BETYG: 4.5/5 Hallon






Emelie

Åh, har läst boken bara för ett par veckor sedan! Riktigt bra var den :)

renate

Åh vill se den! Sjukt irriterande när folk inte kan betee sig eller uppföra sig bland folk.

Sara

Den har jag inte sett :)

M*

- denna har jag inte sett ;P!

JOHANNATOwN TÄVLING PÅGÅR

Åh den är så sjukt bra .. Hör massor av blandade åsikter om den men jag tycker den äger.PÅ tal om fjortisar på bio så var jag en gång och guud vilka jobbiga fjortisar det var brevid oss , dpom typ prasslade medgodispåsar med flit för att störa .. skratta vid de hemskaste scenerna occh sprang fram och tillbaka vid skärmen ..

Anonym

Den vill jag se!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback