My birthday!



JA idag (25/2-11) fyller jag faktiskt hela 20 år! Tänk vad tiden går fort.. ;)
Hur jag ska fira? Ska ta hand om min sjuka bror och mysa med min kille, jippie...eh?

MEN imorgon ska vi ut på klubb!






Emil

att du får mysa med mig är ju inte så dåligt <3

mia

Grattis :D

my elfstrand

Grattisgrattisgrattis! :)

Madde

Grattis! hoppas du får en fantastisk dag!

Pernilla

Hej, stort grattis!!

blondie

grattis !!:)



skriv gärna en eller fler bra film tips i mitt senaste inlägg. ska ha filmkväll ikv med några. så vore snällt!:)

Nathalie

Grattis! :)

hanna

Om du fick välja ett djur, vilket skulle du då vilja vara och varför? :)

KRAM!♥



Grattis på födelsedagen förresten!! :)

Madeleine

Grattis :D

Jim Edllund

Grattis!

Fanny

Grattis!

ronjaochcecilie

Grattis ! :)

SV; Och tack för tipset. Vi kommer att diskutera det, och väljer säkert en av dina headers :)

Felicia Nilsson

Grattis :))

Karoline

Stort Grattis!! Hoppas du har haft en jätte trevlig dag!

Anonym

hoppas du får en supermysig lördag! :) kram

moa

grattis i efterskott! :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback