Dum Blondin

Bara för att jag är blondin betyder det inte att jag automatiskt är korkad, sluta stämpla blondiner som korkade!
Nu råkar det finnas såna som lever upp till ryktet och såna som låtsas vara det, men f*n inte jag!

Jag ÄR smart, jag HAR egna åsikter, jag har KÄNSLOR. Är trött på att ni försöker trycka ner mig pga av min hårfärg.. Det är ni som är korkade, myten om att det finns dumma blondiner existerar inte. Snälla väx upp.
Vad vill ni få ut av att såra/försöka såra någon genom att skriva elaka saker?

Känns det bättre då eller? Isåfall, varsågoda, skriv allt ni vill säga. Jag kommer inte ta åt mig.


Efterbliven/blond? Var det det bästa du kunde komma på? HAHAHA.. Tog bara två av tusen kommentarer jag fått.





antoniafelice

alldeles för onödigt att lägga ner energi över dumma kommentarer! stå på dig, du är grym som du är!

Alex ♥

Skit i idiotiska människor .. ingen ide att ens bry sig ! Ignorera det ist för att lägga upp det. De söker bara uppmärksamhet för att de inte har nått liv. :)



Honey är faktiskt bra ! Du har rätt :* tack sötis !

Emma

Men gud vad hemska vissa är! Jag är en äkta blondin som har bäst resultat i hela klassen, så strunta i de där jävlarna de är bara avundsjuka på ditt fina hår :)

Sara

Å du... stå på dig! Bry dig inte om vad andra skriver. Ta inte åt dig. Ödsla ingen energi på sånna människor. Det finns bara en av dig vilket betyder att du är unik!

Karoline

Det är skit drygt, och jag fattar inte varför man säger så... jag brukar bara skita i det :p

www.berghstrom.blogg.se

asså du har ssåååå rätt! är jävligt trött på att folk kallar än ''dumblondin''!! Även fast jag får mvg på mycket så kallar dom än fortfarande ifall man frågar vad man har för läxa elr ngt!!! Jävligt jobbigt...



men bra skrivet! :)

// berghstrom.blogg.se

:D

Du blondie, kmr alltid att tycka att du e en DUM/KORKAD BLONDIE.

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback