Träning

Nu är det allvar här, jag har och ska fortsätta träna varje dag nu fram till sommaren! Om jag inte är sjuk eller är upptagen förstås, men isåfall tar jag igen all träning jag missat. Sen skippar jag allt godis/läsk/onyttig mat också.

På bilderna nedan ser ni några utav alla övningar jag brukar göra.
För det är sådana man kan göra hemma, gratis! Slippa betala för ett gymkort, hur bra är det inte?



Tränar ni, vad brukar ni göra för övningar? TIPSA GÄRNA






evin

armhävningar, haaaatar mitt gäddhäng!

izza

tack för träningstipsen!

ja kör så som du också gör, tränar så mycket jag kan, skippar allt onyttigt osv :D

ja kan ge dig lite tips på min blogg senare om jag har tid :D

kram

Jodie

måste nog ta och prova på det där ;)

Stella

Jag skulle rekomendera dig att flata så länge det finns snö. Du rör på alla muskler helatiden och det är sjukt effektivt. För mig har det iaf lämpa sig super bra! Och så är det ju också gratis. :)

Jimmy

Hej, roligt att du tränar hemma.



Bara genom att köpa ett par hantlar så kan du ta träningen till en ny nivå hemma.



Lite tips på övningar att göra hemma.



Armhävningar (jättebra för bröst, triceps och axlar)

Sit-ups (Jättebra för magen)

Stå på händer (Bra träning för axlarna)

Vadpress (även känd som tåhävningar)

Utfall (väldigt bra får lår och rumpa)

Upphopp (bra för ben)

Jacquline Vissing

Kämpa på tjejen!! Jättefint blogg, kul att du kikade in hos mig!!

Marina

Själv spelar jag basket så jag tränar jätte mycket. Men för fin kropp: plankan i 4 min varje sid 1 min alltså vanlig 1 min, höger en min, vänster 1min och baklänges en min. Sen så gör du olika sorters övningar ggr 3 men även "flåsövningar" för att öka förbränningen!

Smsa Låna

Jag hittade din blogg av en ren slump och jag har läst några av dina inlägg - det märks att du gillar att blogga :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback