JB Parfym

Justin Bieber skapar sin egna parfym för kvinnliga fans, hans personliga önskan om vad han tycker att småbruttorna ska dofta, en doft som han själv säger: - "kommer att göra tjejorna galna!"

JB: - "De flesta manliga kändisar gör manliga parfymer för andra män. Jag tror att jag om att göra en kvinnlig doft är bara en annorlunda idé och jag tror det kommer att bli framgångsrikt. Jag är bara väldigt, väldigt upphetsad över det. Det kommer att bli riktigt stort."




Wow lillgrabben tror typ att han är ensam om idéen.. Hoppas att den faktiskt kommer att lukta gott då, så inte alla går runt och luktar skit BARA för att han skapat doften! Snälla snälla snälla





Allerim

hahah, dagens kändisar måste ge sig in på allt. Är lite tveksam till doften men sen å andra sidan var jag tveksam till hela honom ;)

rima

hahahahaha ellerhur

MiCKiS

hahahaha neej e de sant!!!

MiCKiS

haha ååh vad han gör bort sej!!! :D

karolin

hah han var ju lite söt iallafall :)

~fin blogg

Alexia

Jesus asså, kan man inte bara ta bort grabben från jordens yta. Nu räcker det med honom tycker jag! Dock vill jag faktiskt lukta på parfymen, så att jag kan klanka ned på den också ;) haha!

Ellen - ellastankar.blogg.se/fashion

Fast det kan ju inte vara den parfymen han haller i (eller är det ett kollage?), det är ju en av mina favvoparfymer.

M E R E I

- HAHAHAHAHHA OMG VAD PINSAM HAN ÄR!

dilnaz

Haha åh vad jag skrattade när jag läste "så alla inte går runt och luktar skit bara för att han skapat doften". Så klockrent!!

Martina

Hahaha illa! ojj va han gör bort sig grabben ;)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback