Fruktig-hemmagjord-glass

Åh vet ni, jag blev så himla inspirerad utav vad en annan bloggare lagt upp så fick för mig att göra fruktglassar.
Trodde det skulle vara svårt, men var verkligen hur enkelt som helst, bara att köpa ingredienser
(den frukt man vill ha och lite blockchoklad, samt glasspinnar).

Bilderna nedan förklarar väl det mesta tror jag! Hur cooolt?? :D
Valde kiwi & vattenmelon, vet att den ser lite missbildad ut, men vill ju inte ha kärnor i glassen!








Liz

De där lät inte fel, ser super gott ut ju ;D

zara

dedär ser ju gott ut :D

Ally

nej vad häftigt!

Ellenor

åh smarrigt det ser ut!!!

Anja

Men mmm, vad gott det där såg ut! Och enkelt också!

3mma

sv: Tack! :D



Nej vad häftiga glassar! :D Blev dom goda? ;D

Hanna ;)

Shiit vad gott det ser ut!! :))

Melina

Gud vad gott!

AMANDA FALK

smääält choklad, godaste någonsin :D

Ha en fortsatt fin kväll, sov gott sen!

elina

omg! måste testa det där med jordgubbar och äpple och banan! guuud så smart du var där :D



sv: haha tack :p

anna

det låter gott :)

Sara

Så gott!! :)

RoxXxy

omg, de där har jag aldrig ens hört talas om, fan va sugen jag blev på att testa:O

RoxXxy

förresten, vart kan man köpa glasspinnar?:/

Lena

Smart !

Mikaella

åh vad gott det lät, blev det gott? :D

Mamma till William och bebis i magen

Va skoj med sin egen hemma gjord glass :) Ser jätte gott ut.Ett måste att testa nu när det är sommar :)

Sofie

Vilket bra tips, ser jättegott ut!!

emma nygård

Vad mumsigt :) kram

Linnea

Haha vilken rolig idé! ;)

Ida

Men hallå, hur gott lät inte det där då?

Mums! Svalkande gott en sån här dag kan jag tänka mig.. !

emma.

gott!

k a r i n

Mums! :)

Cecilia

Jag använde banan en gång och doppade den i kokos innan chokladen stelnade. Det blev gott det med :)

Markus

Oj, det där ju var ju väldigt annorlunda! :) Ser gott ut...

Aidai

Gosh, måste testa redan ikväll!! Med ananas!! Choklad och kanske lite kokosströssel på! MmMmMm!!

Emma

Häftigt! Detta måste testas en varm sommardag =)

Josefinis

Cooolt :D Men var kan man köpa glasspinnar? :)

sara

vad smart! :)

Mathilda

Men vilken kul idé och vad gott det ser ut. Det måste jag allt testa någon gång i sommar! :D

Junitjej

Vilken bra idé!! Det ser jättegott ut!

Eva

haha va coolt! =)

Mammabea

Hm ja det kanske får barnen att äta mer frukt! :) Själv tror jag inte att jag skulle gilla det sååå mycket!

Madeleine

Åh, så gott de ser ut! :)

Eleonore

Gud så smart! Detta måste jag testa någon gång :D

Gaymasen

Muuums!

Behnaz

mums! :)

M E R E I

- mums! det här ska jag pröva! kram!

Ida

MÅSTE jag testa!

LORISSA LOVEBOMB

Det där är jääättegott att göra med fryst banan! HETT svalkande tips för alla som, liksom jag, är allergisk mot kiwi :(



Clara

Jättesmart :) Det måste jag göra någon gång ^^

Emelie

Det ser riktigt gott ut! Passar nog bra nu till sommaren också kan jag tänka mig! Ska prova det så fort som möjligt! :)

xiaxu

wa,all the fruits are delicious.Hogan scarpe http://www.scarpahogan.com

Anonym

fan vad gott men du btw vart köper man glasspinnar? :D

emelie svensson

ser riktigt gott ut, lätt något ja kommer testa! :D

Emelie

Gud, vad gott det ser ut! Nu blir jag himla sugen på att käka glass till lunch...:)

emelie

kul grej (a)

Sofia

Hmm.. ska nog testa det! :)

sanna -saos.blogg.se

mmm ser supersmarrigt ut! :)

Mari

Men så fiffigt =)

Linea

Gud va gott, måste prova!

Amanda

Coooolt ;D Det ska jag prova!!

Victoria

Smart! :D MUMS!

Carina

Häftiga glassar:) Bra tips

Ha en bra dag.

Kramis

Jossan

Jag har varit med om att man gör det med bananer och ananas :) Men vart köper med glasspinnar? :D

Erica

det ser jättegott ut, måste prova!!!!

Erika

Fick du idén från obsessivecuteness.blog.se?? Såg att hon hade postat ett sådant inlägg också :)

Kelly

Det där med kiwi ska jag absolut testa! Men har samma fråga, vart får man tag på glasspinnar?

evelina carlson

gud va smart!

Sara

gott! :D

Jeanette

ååhh... var de gott med kiwi?? :)

Diddi

Jag bor i stockholm bor du här också? Vart köper man glasspinnarna? :)

Emma Hå | shoes and beyond

Wow ser otroligt läskande ut! Kan tänka med att ett stort fat med krossad is och ett gäng sådana nedstuckna är perfekt som dessert på valfri sommafest/middag.



//Emma Hå

Johanna

Gott! Såg att någon hade gjort det med banan, det ska jag testa i sommar då jag ääälskar fryst banan! :D

♥ nath

Åååh vad gott det ser ut! Måste prova detta :D

- Hoppas du får en bra dag!

KRAM

ISABELLE

Cool grej ju, måste testas :D

Robin

Vilken briljant ide =) fast då jag behöver gå ner 7kg så får jag nog säga pass på det där. Men kreativt var det allt ^^

Anonym

blä ser jätteäckligt ut! haha

sara

vilken smart idé! :)

Sanne

ser verkligen supergott ut! :)

-d

måste testas :o ! ser asgott ut :D

lina josefin

Detta måste provas! Ser lovely ut ^^

cccilla

ser väldigt gott ut! :D

Evelina

Åh vad gott det ser ut! =) tack för tipset =)

Ariel Nieto

Wow!! Great Idea!!!

Victoria

Haha, vattenmelonen ser ut som ett gristryne~

3mma

Du är med på framsidan visst? ! :D fett häftigt ^^

Cecilia

åh, va gott det såg ut :D

miss*e*

ser gott ut!,men ska man inte lägga dom i frysen så dom blir lite fryst oxå?:) jag brukar göra med banan,doppa den i choklad,lr för ett nyttigare alternativ yoghurt,sen kan man rulla dom i strössel,nötter,kokos...you name it! och sedan lägga in dom i frysen,supergott! och ett annat tips är att frysa in vattenmelon i skivor,så jäkla gott å läskande,Pröva oxå att klämma över lime på vattenmelonen!:)

alice

coolt!

Nea

Mumsigt!^^

Vicki

den kiwi glassen lät juh god, en fråga bara, hur mycket händer om man stoppar in den i frysen?? va blir de för skillnad från att inte göra de?

hoppas du kan svara, kommer definitivt testa kiwi glassen :P

Towe

Åh låter gott :D ska testa!

Jessie

Wow det där ser ju verkligen mumsigt ut!

Maja

Mums vad gott! Ser riktigt fräscht ut:)

Alexandra

Det såg riktigt gott ut. :D

Back to the nineties

Bra tips :)

Kolla gärna in vår nya 90-talsinspirerade blogg :)

A L M A S F O T O ♥

shit, fantasifullt och det såg otroligt gott ut! :D

Freya

Hahahah nu har jag pratat med mamma och nu har vi bestämt att nästa gg vi ska ha ngt mys liknande så ska vi göra sånna glassar hahahahha xD

Carro

Men så gulliga, ser goda ut, bra tips!!

stefanie

åhh det där ser riktigt gott ut! måste jag testa, ska testa med jordgubbar och vindruvor :D

Nadja

Ser jättegott ut! :)

Susanne

Perfekt för ljumna kvällar... men vart 17 kan man köpa glasspinnar??

Katja

Åh wow, snacka om att det ser gott ut!!

Vilket bra tips!! Måste jag testa! :))

Dani

Nice! Jättebra tips. Ska också testa, kan tänka mig att barnen kommer tokgilla. :)

Sara

Gud va gott!! Bästa tipset på länge :)

lisa

Wow vad gott och enkelt det se ut! Det ska snart testas :)

SANDRA-EN BRA BLOGG!

åh vad gott :D

Therese

shit vad häftigt, det måste jag pröva!! :D

martina

såna gjorde jag för några veckor sedan. Gjorde även med jordgubbar och banan. Anväönde vit choklad till vissa. Dekorerade några med strössel och kokos :) Riktigt gott :)

Madde

Aooooooum va mumsigt!! :)

angelica

tycker det ser äckligt ut:P

maja

Coolt, måste nog testa och se om det är gott. =)

hon med rumpan

ÅH GÖTT. hur kan ingen ha tänkt på det? det är ju så simpelt men ändå inte.

Lovisa

Men faan vad smarrigt och simpelt. Det där måste jag verkligen smaka :) kiwi lär ju vara supergott!

Linus

Bra idé såg verkligen supergott ut!

Anna

Mums!

nella

vilken smart idé och ser ju gudomligt gott ut också! :o måste jag testa någon gång nu dom närmsta dagarna! :D

Fin blogg btw, kolla gärna in min :)

Ida

Åh, vad gott det ser ut! :D

Hanna

såg jättegott ut! :)

Tord

Fett smart, måste prövas!

Emma 16 & gravid

Det där MÅSTE jag prova! :D

Amina

Mums! Måste testa med melonen!!

sara

Fin blogg, söt är du oxå :)

Emilia

Vad häftigt! Kanske man borde prova? :)

Felicia

det är verkligen suuupergottt!!! :D

PUSS

Klara

Fy vad nice, lite fonduekänsla över det hela:D

Adisa

Oh det verkar ju så enkelt och man har aldrig ens tänkt på att göra något liknande. Vilket bra tips!

Yohanna

Smart! :)

malin

jag ska testa med jordgubbar, tänk så gott och kanske apelsin :)

b

gud, såg gott ut!

Johanna

Ser underbart ut! Duktig du är!

Louise

Ser väldigt gott ut! :D

AnnMary

Det måste jag absolut testa! :) Men vart köper man glasspinnar utan glass? haha

tess

Tyckte ärligt inte de såg gott ut alls. Äter nog frukt som den är...

sara

tar till mig bästa sommartipset! :D tack!

Robin

Åh, det där såg ju supergott ut! :D

E l v i r a

Såna ska jag göra, lätt! :D

trodde det va lakrits först.. :(

Allt bra med dig annars? Kram.

Sabina

måste testa! lät så gott !

fia

shit, sjukt bra tips ! ska läggas på minnet :)

Jeanette

Jösses vilken bra ide!

Fotoemilia

Fan så coolt, det där måste man ju testa :D

AmandaHarde

Gud, det ser ju jättegott ut! Har du fler bra tips att dela med dig av? :) Ska göra detta imorgon haha!

PhotographyOlivia

Åh ja läre testa.

Natalie

Vilken cool ide! :D

madde

Roligt det måste jag testa :D

Frida

Fasen vad smart! Känns som ett bra alternativ istället för den vanliga glassen som ändå bara sätter sina spår runt magen.

Emma

men gud vilken smart idé de ska testas här i sommar :) Tack för tipset!

Hon som älskar han<3

Det ska jag prova! och kanske lägga upp det på min blogg sen! :D<3

tack för tipset:)!!

Anonym

grymt :)

Ebba

Kul att du bloggar! Fortsätt så :)

Anonym

Ser mycket gott ut, ska testa någon dag, haha tack för tipset ;)

Kram :)

Filippa

Det verkar vara supergott, ska nog prova det någon gång, älskar också glass ^^'

Förresten, Jättefin blogg du har! :D

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback