Oredigerat vs Redigerat?



Själv tycker jag ju mer om redigerat, eftersom det lyfter fram kontrasterna och färgerna mer (just den här är inte så färgglad, men jag hoppas att ni kanske ändå förstår vad jag menar) Jag gillar färglada & starka bilder lika mycket som svart/vitt och lite mer avtonande färger på bilder!






Sara

Jag älskar bilder som ser lite gråa ut :)

Amanda

Orginalbilderna är alltid bäst, men lite redigering skadar aldrig. :P

Berta K

Den redigerade gillar jag mest!:)

Anonym

jag håller med dej fin bild:))

maja

Gillar den gråa bilden bäst!

Men den oredigerade var också grymt fin! :)

Johanna

Den redigerade ;) Ska du med se filmen på premiären?

Carro

fint du redigerat! :)

JOHANNA

redigerat tror jag faktiskt , men definitift inte över redigerat som du har är jätte fint

Sanna

Redigerat tycker jag alltid är snyggast dels för att man får till de livfulla färgerna, en vanlig bild kan se tråkig ut, men å andrasidan är det inte kul när man redigerar för mycket och det ser fake ut :)

kolla gärna in min blogg kram!

DR

- den redigerade bilden är verkligen jättefin! tycker att redigering är helt okej så länge det inte förvandls till någon kissie redigering! haha ja du fattar vad jag menar! kram fina du!

lilia

Det är nog för den randoma killen villl ha många followers. På twitter brukar man förlja många som man inte känner till och då följer de din osv. Själv har jag twitter men orkar inte använda.

Elsa Andersson,

svårt att välja, båda va fina!!!

btw, Jag har skänkt pengar till Rosa Bandet utan att det kostar något. Gör det du med!! Här är länken där det står hur du skall göra: http://elsaannakristina.blogg.se/2011/october/httpwwwprovabingose.html



Ha en bra dag, Kram!

Lina S

Fina båda två!

Linnea

fint :)

My Vestlund

Snyggis!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback