Bloppis - Garderobsrensning 2


Hoppas ni hittar något som faller er i smaken, för allt måste bort! Annars slängs det.
Om ni har frågor eller är intresserade kan ni nå mig på: [email protected]
eller så lämnar ni bara en kommentar här på bloggen! Det går att pruta.. :)

Titta också in på min andra bloppis, klicka bara på denna text!








karin

Åh vad roligt att rensa garderoben, jag älskar att slänga saker. haha! :)

jennifer

alltid lika skönt att rensa ut saker man inte använder :)

Josefine

Fin blogg. Allt bra? :)

Lisa

Ja, ska bli roligt =D



Den sista svarta från Vero Moda har jag kunnat tänka mig att köpa! Men är det en väldigt liten xs?

mimmi

fin blogg! :)

Malin

Nallongklänningen, samt den vita och lila tröjan från H&M är jag intresserade av! Maila gärna! :)

Victoria

Härlig blogg! :D

Hanna

Hej skulle vilja ha den där tub klänningen :)Skriv gärna t mig på min blogg! :)

Emmie Persson

Ja kul:D fina kläder, synd min ekonomi inte tillåter :c

johanna

roligt att rensa garderoben , det är då man upptäcker nått plagg som man gillar men inte hitta förut !

Vida

Sv: Tack så mycket! :D

Är väldigt intresserad av dina randiga och rosa shorts. Maila mig gärna men skriv hellre svar på min blogg. Hehe.. ;)

Vida

Skulle gärna vilja köpa dem av dig men jag fick inte av min föräldrar, hemskt ledsen.. :( :/

Rama/naja

Fin blogg:)

Allt bra med dig?

Alice

Fin blogg! :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback