Bloggvärldens mest störande?

Någonting som jag stör mig rejält på som sker inom bloggvärlden typ dagligen är att alla byter bloggnamn hit och dit hela j*vla tiden, wazzuuup med det? Allvarligt, jag tror inte att bloggen blir bättre på något sätt bara för att namnet ändras. Och anledningen är oftast för att dom inte har någon blogglust, så då byter vi namn istället.. det hjälper säkert. (?!) Jo.. annars kan ni ju prova att byta design, lägga in fler bilder i inläggen eller bara blogga om annat än - "Hej bloggen! Jag har inte uppdaterat på hundra år. Nu vet jag inte vad mer jag ska skriva, så hej då."
 
HEJ världens onödigaste uppdatering! Att byta bloggnamn gör dig inte till än bättre bloggare om du redan var kass från början.. Sorry men det är sant.
 
Nu har jag fått det ur världen.





johanna <3 ♫♪

Håller med dig in och ut!

kajsa

Håller med dig! Så irriterande är det!

Malin Wallin

Jättefin blogg, allt bra med dig? :D

Kram!

Sara Ekman

Förstår inte heller det.. Jag har haft samma bloggnamn sedan jag startade min blogg år 2006 :)

♥ ♥ ♥ BAMBI - har gjort Snickerskladdkaka! ♥ ♥ ♥

Jag har bytt bloggnamn EN gång under dom fem åren jag har bloggat.... Det räcker gott och väl :)

Sara

Fin blogg du har! Jag har precis skaffat en (för tredje gången faktiskt). Du får gärna titta förbi :) http://www.saraeleonores.blogg.se

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback