Hobbit: En oväntad resa

Hobbit var självklart en bra film, definitivt en film som jag rekommenderar, den hade allt jag förväntat mig. Däremot så tyckte jag att det blev väldigt suddigt och allmänt otydligt under vissa scener under filmen, vilket ogillas starkt. Känns som att man missade massa häftiga saker pga av det..
 
Det suddiga och otydliga scenerna var tydligen ännu värre i 3D och High Frame Rate, så om ni inte sett den ännu så; Se den INTE i 3D. Anledningen till att det blivit såhär är för att Peter Jackson valt att filma Hobbit i fler (48) bildrutor än vanligt, för att få en mer tydlig och verkligare upplevelse för biobesökarna, vilket istället verkade ge motsatt effekt. Förutom det lilla snedsteget så var filmen väldigt välgjord.





Sara Ekman

Måste se!!

Emme

Vilken fin recension..!:D
Då kanske man borde se den haha, har funderat på det ett tag nu..

Kajsa Johansson

den vill jag se :)

Aili

Filmen verkar rktigt bra, ska nog se den! :)

Ella Stork

ååh måste ses!

Ida

Är inget fan av Sagan av ringen egentliegen, men vill gärna se The Hobbit. Får nog bli sen när den kommer ut på dvd. ;)


SV: Du får kolla in de andra filmerna också. Du kommer nog inte bli besviken. Kram

Becka [fotoblogg]

Har också hört att den ska vara jättebra. :D
sv: Åh, julgodiset blev supergott, hihi.
Hoppas att du vill följ fotobloggen & fortsätta att kommentera! ♥

FANTASY DINING-En blogg om temarestauranger & resor

Vill verkligen hinna med att se den på bio innan min resa!

Vivi

Jag märkte nog itne av de sudiga faktiskt, men sedan är min syn inte alltid den bästa ;P
Mvh

Carro

Åh jag vill verkligen se den!!!

Emmy

Har bara hört bra om the Hobbit, kanske borde se den någon gång... Inte min filmgenre, men kan ju va bra ändå :)

Sandra Leone

Åh jag vill ju så gärna se den filmen.

ELIN

vill se den!

inthearena.blogg.se

också sett den filmen. super bra!

johanna

Har alsrig sätt den filmen, kanske borde nog göra det :) när du säger att den är så bra.

Mikxki

Den måste jag se!! :D

Fredrik

Precis vad jag behövde såhär på tisdagen!!
Jag har reserverat biljetter till på fredag och jag har hööga förväntningar!
Jag beställde utan 3D för jag antog att det inte skulle vara så lyckat :)
Hoppas du har det bra! :)

Felicia Sundqvist

Måste se den!! Älskade boken.

Sarah

Alla verkar tycka att den va så bra :)

vanessaljungdahl.blogg.se

Den va jätte bra! Fast tycker de andra 3 filmerna är bättre ;D

Karin O

Åh vad jag vill se den:)

Hoppas du får en fin lördag:)
Kram

bookofems.blogg.se

åh vill se den :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback