Käkat upp min klack!

Man lämnar Bowie ensam hemma i ungefär 1 timme och hon hämnas genom att käka upp min favoritklack! Och det värsta med allt är att hon bara behöver ge en "åh-förlåt-matte-klia-mig-nu-på-magen"- blick och allt är glömt. Hon vet verkligen vilka knappar hon ska trycka på, skithund! Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta..
 
Inga fler skor kommer stå framme, det är en sak som är säker!





Becka [fotoblogg]

Gud så söt hund. ♥

~Johanna ♥~

Ush synd ju :/.

Emmy

Ajdå... :/ Ah det är ju, skratta eller gråta liksom?

Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Usch känner igen det där.. Inte roligt.

SV: Ja visst är han ^^,

Maria

men nej!
har själv förlorat ett par skor till en av mina katter. kissade sönder dom. helt indränkta :-(

Evelina

Åh, så arg jag skulle bli :p

Nelly

Ajdå, låter inte roligt :/

Emma - mamma till Hugo

Fan vad jobbigt :S

Kajsa Johansson

Känner igen det där så vääl!

Elin

Åh vad jobbigt :/

Sv: Tack! Allt bra med dej? :) Kram!

Felicia

Åh så tråkigt..

ELIN

åh nej vad synd!

Caroline

haha åh nej vad tråkigt!:( min brors tjejs hund älskar också skor..

sv; precis! och då orkar man nt ens läsa sånt som faktiskt är bra för de dåliga böckerna har tagit bort hela läslusten..

Sarah

Va tråkigt :/

Sandra Leone

Nämen söta.

Emilia

Haha lite komiskt ändå! Men tråkigt också!

Paulin

ajdå! :( men ändå lite små roligt och visst kan man inte bli sur på dem en längre stund heller ;)

Rebecka

Oj, tråkigt med skorna, går det inte att lämna in på lagning? :)
Sv: Haha aa!

Anna

ja det var kul att baka :)
haha, busig vovva du har men otroligt söt!
hoppas du har en bra dag!

zaida

triiist.. :/

clara

ha ha jag känner igen det där, inte så rooligt!!

Tess- en helt vanlig morsa/tjej med väldigt speciella barn

Tråkigt =(. Min syrras hund käkade upp mina favvo-sandaler, sommarn har inte varit sig lik sen dess...

lina

ne, vad tråkigt dom såg jättesnygga ut:(

Annika Soulcityguide

Whoops... Inte så bra, men hunden var väldigt söt ;-)

anniepiie

nej men va trist! :( Riktigt snygga dessutom!! :)

Linda

Ohhhhh NOOOOO, kan man ta den på försäkring ;) ;) ;) ;) ;)

Jos

Haha, nej!!

anna

nej vad tråkigt :(

amanda

Hahaha neej vad gulligt, samtidigt sorgligt. Det där var riktigt härliga klackar :/

Jeanette

Nämen oj vad tråkigt! :(

Katarina

Åh :( Än så länge har vi klarat oss från sånt, men han har andra satyg för sig..

nermin

fina var dom iallafall,inte för att det hjälper direkt :/<3

nermin

synd,fina var dom iallafall,inte för att det kanske hjälper :(<3

anna

Aj, den är inte rolig :/

LIFE

ååh, ja vet hur de känns, man är så förbannad! men sen får man den där puppyface blicken, så man kan inte bli arg.

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback