Paradise

 
Den här låten är ju så underbart bra och musikvideon är helt fantastisk, jag älskar den. Så sjukt söt, elefanter in my heart! Coldplay gör mig aldrig besviken, hela det bandet är awesome. Paradise är lätt min favoritlåt just nu, den går varm i mina högtalare. Jag måste säga det igen: Låten, musikvideon och bandet är F A N T A S T I S K A.
 
 





S

Jag fullkomligt älskar Coldplay! De är fantastiska. Videon där är grym...

Sara Ekman

Älskar Coldplay :9

sara

den låten är riktigt bra tycker jag :)

♫♪ sandra T

älskar den låten

FANTASY DINING-En blogg om temarestauranger & resor

Coldplay är på riktigt mina stora idoler. Jag älskar deras musik. Låten Paradis har en alldeles särskilt plats i mitt hjärta av flera anledningar!

jossan

SÅ bra! Håller med dej, Coldplay gör en aldrig besviken!:)

sv: Aw, tackar!:D

~Johanna ♥~

Så skön låt :)

sv: Tack :D

lina

så bra låt:)

caroline

ååååh :D

MADDISENJ

så skön video

Rebecka

Älskar den låten! Himla bra!
Sv: Ja det var den verkligen:)

anna

colplay är ett av de bästa banden!

julia

så bra låt:)

sv: tack :D

ELIN

älskar Cold Play så grymma!

lizi

Så himla bra!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback