Skaffat Instagram

Nu har även jag gått och skaffat instagram, bättre sent än aldrig!? 
Nu när jag lärt mig hur det fungerar så är jag helt fast, det har fått mig beroende efter bara en dag. Det är illa! 
Nåja, jag vill ändå dela med mig av min instagram till er också, jag heter Rebeckhaam där (oväntat?).
 
Vad heter ni på instagram?





zaida

fina bilder!!
Jag känner mig lite efter som inte har instagram..

Svar: jag kände mig extremt efter också, fram tills igår.. haha men det är bara att skaffa :)
Rebeckham

FANTASY DINING-En blogg om temarestauranger & resor

Måste också börja med det snart!

JENNIFERANNA

Vad kul att du skaffat instagram! Jag heter jenniferlinden där :)

amanda

Haha, följer dig där nu. Instagram är väldigt beroendeframkallande i början.. Fick upp till 150 bilder eller något, sedan ångrade jag mig och fick radera..

clara

instagraam är bäst! Fina bilder.
Jag heter ClaraLinge där, hehe!

mathildahansson

man blir helt besatt av det när man skaffat det haha!! jag heter mathildaaahansson på insta!! :D

ELIN

jag heter @elinpassanisi och @passanisi där! :)

Carro

Roligt:) jag heter Carro26;) jag följer dej nu kram

lina

du har så gullig hund:)

A D E L I N A

jätte fin blogg du har tjejen! :D

Nelly

Så roligt att du har skaffat instagram! :)
Heter PicsByNelly ^^

Becka [fotoblogg]

Åh så mysiga bilder! :)
sv: Åh verkligen! Varm choklad med polkagris nu i juletider är så gott & mysigt. ♥

caroline

Fina bilder!
Jag heter @19990804 på instagram:)

inthearena.blogg.se

vill också ha det men kan inte på min telefon :(
dock kan jag det på plattan men det är så bökigt att ta med den hela tiden, och ta kort

Svar: Jag har inte iphone/ipad, och det funkar utmärkt på min smartphone (samsung galaxy xcover) :)
Rebeckham

william

fina:D

SV; det är sååå gott:D

EMMA | Foto & Mode

Vad kul! Jag heter emmasjobergs ;)

Sv: tack snälla! kram

Jennifer

Åh va söt hund!! Ha en bra lördags kväll :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback