Tradera fynd; Drakskeppet

 
Jag har nyligen upptäckt tradera och jag har bara positiva saker att säga om sidan än så länge, har aldrig ritktigt orkat lägga ner tid på att försöka förstå hur tradera fungerat tidigare.. Men nu är jag en trogen säljare och kund! Hihi.
 
Har letat som en tok efter drakskeppet, det gyllne svärdet och borgen i fjärran (trilogi) i några år nu, utan resultat. Men så hittade jag alla böckerna på tradera för någon dag sedan.. Lycka punkt nu! Det var en utav mina favoritböcker när jag var liten, så det ska bli roligt att läsa och se om böckerna är lika bra som jag minns dom. Nostalgi om inte annat!
 
Någon annan som läst dessa böcker när ni var mindre?





clara

vilket fynd =)

amanda

Tror jag läste ett par kapitel som en uppgift i skolan för tre år sen, den var rätt bra. :)

ELIN

vilket kap!

Sara Ekman

Känner igen den boken, undra om jag inte läste den i skolan :)

mathildahansson

vilket fynd!

Ellen

Tror inte jag läst den, men vet att många gillar böckerna! Vilket fynd!

Emmy

Najs med tradera och såna priser haha :D Har aldrig läst den boken själv...

sv;
Hahaha tackar och bockar gör vi! :D

Becka [fotoblogg]

Åh, den är så otroligt bra! Nostalgi. ♥

lina

oj vad billigt:)

Nelly

Så roligt att du fick tag på böckerna! ^^

ELIN

åh kul att du hittade den så billigt!

inthearena.blogg.se

känner igen det litegran men kan inte säga med säkerhet att jag läst dem
jo tradera kan vara en guldgruva, köpt mycket där ;p

Aili

Kul med tradera! Boken verkar riktigt bra1 :)

Joss

Jag känner igen dem! Speciellt tjejen på framsidan, kommer inte ihåg vad de handlar om men har nog läst någon av dem i skolan när jag va mindre! :)

jossan

Har aldrig hört talas om den boken faktiskt :o

sv:Ja, det var bara bra julkalender på den tiden hihi!:)

Kajsa Johansson

Åh! Denna bok läste jag när jag var liten :)

jos

Skoj!

Sarah

Va kul att du fick tag på dom o ännu roligare att de blev så billigt :)

anna

vilket fynd :)

Elin

Läste den där trilogin för fleera år sen! Har kvar dom i bokhyllan, måste nästa ta fram den och läsa den nån dag!

Frida Matsdotter

Älskar när man fyndar!

//Frida
Träning o Hälsa www.matsdotter.com

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback