We are the champions!



Luleå Hockey ligger etta på tabellen, vi är helt enkelt bäst! Fyfan vilken välförtjänt plats.
Åh så härligt.. Hoppas dom stannar på den platsen säsongen ut. Det skulle vara så awesome!

Till er alla som inte är Lulefans.. vill jag inte säga så mycket mer än; IN YOUR FACE, SUCKAAAZZ!






Sara

Najs:)

anonym

Så himla bra!!! :D:D:D Vi kommer säkert att vinna elitserien, hoppas jag :)

Mathilde

kul att det går så bra för er. =D

Anonym

Fin blogg, och snyggt namn dessutom ;D

Natalie Skogman

sv: Ja, verkligen!

Grattis till vinsten (om ni nu har vunnit? iaf grattis xD)

Frida

Härligt, nu blir min sambo glad! Lite tråkigt att Timrå ligger sist bara.



Tack så mycket, det tyckte jag också att det blev :)

A.L.M.A.S.F.O.T.O.N

sv. Tack!



Grattis till Luleå :) Är inget hockeyfan så vet inget om det, men grattis ändå haha.

ZAMII

Grattiiss! Besök min blogg <3 :)

Anonym

Lycka till, jag själv håller på mitt växjö lakers!:)

Elin Sundman

Fin blogg! :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback