LOREEN IN MY ♥

Jag vet att alla redan skrivit om denna underbara händelse.. Men jag kan inte låta bli. Måste få uttrycka min lycka! ♥



Det är helt otroligt att vi tog hem vinsten i år, jag var helt säker på att vi skulle vinna redan från början, så hur kan det ändå vara så ofattbart? Jag kan inte fatta att det hänt på riktigt, Sverige vann! Loreen vann!!
Hon är verkligen en fantastisk artist. Första gången jag hörde låten och såg uppträdandet så fick jag gåshud.
Och jag ryser fortfarande varje gång jag hör den. Åh helt obeskrivligt, helt amazing. ♥

Tårarna sprutar (glädjetårar ofc)






tessan

Igår så vann Sverige på Eurovision Song Contest :D



Den bästa låten hittills som Sverige har haft :)

Eller vad tyckte du?

Ellen

sv; haha, ja såklart Loreen var bäst!

Emilia

Det är helt fantastikst! :D

Anonym

jaaa det är helt underbart!!!!

Dipzi

Håller med dig till 100 procent!!:D

EBBA

gud vilken fin blogg du har!

är allt bra?

mufflo

Rätt låt vann

Diane

Jättegullig blogg!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback