New in!



Eftersom att jag och Emil har flyttat ihop nu, så är det ju självklart att vi måste inskaffa nya möbler till lägenheten också. Så roligt! Vi är långt ifrån klara, men det går sakta men säkert framåt.

Ett litet tips bara; KÖP FÖR GUDS SKULL INTE DETTA MÖBELSET FRÅN JYSK! Det var det värsta vi byggt ihop hittills, det var jättesvårt pga dålig beskrivning och så var det trasiga saker som försvårade byggandet ännu mera. Det må vara ett snyggt och mysigt möbelset, men det är inte värt besväret om det inte redan är färdigmonterat!





Anonym

Det var riktigt snygga möbler!

Jen

Vart super snyggt! :)

Sara

Fint det blev :) Synd att det var så svårt att sätta ihop :/

Malva

Fint det blev! :D

Mandii

Mycket snyggt!!!

16 ÅR & FÖRLOVAD ♥

Synd att det var så krångligt att få ihop, men snyggt blev det ju iallafall !

Catwalkqueen

Haha ja det är helt sjukt =)



Jag har ett liknande möbelset från Jysk som jag köpte förra året och den var superenkel att skruva ihop, I love it! Den är grymt skön och fin =)

Annie & Frida

fin blogg! :)



kram

Karolinedfalk

Jätte fin blogg, sånt där vitt skrivbord har jag också, jag tror inte du bryr dig men, det blev mycke finare med det skrivbordet du har nu ;)

Maddiie

Vad snygg det nya datorbordet var :) utemöblerna är jätte snygga tråkigt att de var så jobbiga att sätta ihop.

Du får ha en fortsatt trevlig kväll :)

Michelle - foto

Snyggt! :D

mufflo

Snyggt

Anonym

åh vad snyggt det blev! synd att det var besvärligt dock /; kram fina du!

Johanna - Mamma till Sami

Blev ju riktigt snyggt på balkongen ! :)

Patricia

Hej. åh vilka fina bilder ! Du är så välkommen till min blogg :D

Måste fråga, vilket program redigerar du dina bilder i ? :)

natalie

haha ja absolut:). Snygga möbler btw!

Paula

Snygg balkongen blev!

Cajsa Torres

Super snyggt xx

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback