Fobier

                
                
 
 Vilka är era fobier/rädslor? Jag har flera stycken, vissa är normalare än andra.. Jag kan ju nämna några iallafall:
 
* Insekter i alla former, speciellt spindlar och skalbaggar!
* Har problem att äta framför folk som jag inte känner.
* Jag tycker det är läskigt med saker som det står "666" på, ex bilreg.
* Får panik om någon jagar mig.
* Blir livrädd när jag blundar i duschen, för jag tror att det kommer stå någon framför mig.





EMMAS!

håller med om dem 2 först XD

Linnea

TWILIGHT 4EVER IN MY <3

Jag är skit rädd för styckmördare och pedofiler! Vte inte om det räknas som fobi men...

elin brodin

sv: tack fina! jag hatar getingar, klar inte av dom. usch!!

Kajsa Johansson

Jag har fobi för insekter, speciellt spindlar! Jag mår riktigt dåligt av dom.
Sen ogillar jag starkt käppar!

jossan

Läskigt att vi nästan har samma fobier, haha tycker också att det är läskigt att blunda i duschen :o & insekter är ju det värsta som finns :(
Annars har jag fotfobi och disktrasor haha xD

Sara Ekman

Hatar också insekter!!

Ellen

fin blogg! :)

Emelie - Emelies Christmas

Förut hade jag fobi för att gå på offentliga toaletter. Jag har fortfarande svårt med det, men det går lättare nu i alla fall :)

Marie

Jag gillar inte heller siffran 666, känns som otur, samt har fobi för fästingar, samt ormar, uäääk. Är mörkrädd också faktiskt =D

ida

jag har ormfobi :'(

Sv: ja visst gör det! :)

Nelly

Sedan jag fallit omkull en jädrans massa gånger på halkiga ställen som alltid slutat med kryckor, så har jag utvecklat fobi för halt underlag :/

sv: Ja, visst var han :)

Johannas Rockabilly & Vintage

Hmm, ja typ spindlar & ormar :P
Och typ samma sak som du där i duschen, att blunda och få för sig att någon kommer stå där när man öppnar ögonen igen annars vet jag inte :)

SV: Haha visst ble jag snygg, tur att de bara är en bild som jag redigerat ;D

Liene

sv: Ja, inte åt det sämre:) haha

Har inte fobi för något just nu. Jo, bli handikappad för hela livet.

Emma :) Mamma till Hugo

Fåglar! Och fjärilar.. Fy, djur som flyger överlag tycker jag är äckliga.

[Sarah]

smaskljud
oslipat trä
och daggmaskar

huua

~Johanna ♥~

Kul och läsa sådant :).

maria

Spindlar och svarta katter som går över vägen...

ELIN - fashion. photos. inspiration. style

INSEKTER! känns som om jag ska svimma när jag ser de. hatar dom!

Caroline

sv; jaa filmen är grym!

jag har fobi för spindlar och insekter överhuvudtaget och sen hatar jag mörker när jag är utomhus! får panik och tror någon ska kidnappa mig haha..

Wilma Davidsson

Hej! Hur mår du?:)

Svar: Jo tack jag mår bra :).. Själv då?
Rebeckham

sara

Jag är livrädd för åska, spänner mig och kan inte slappna av eller sova tills den försvunnit! :P

Chaterine

Myror hahahah! Värsta som finns!

TIDSTJUVEN

Jag tycker inte alls om spindlar. Ormar är inte heller så överdrivet mysiga. Eller höga höjder! Huu...

william

spindelfobi;D vet inte varför;D

SV; Naw Tackar så mycket:) Blir superglad:)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback