Glasögon utan styrka

Om ni frågar mig så blir det definitivt DISS, jag förstår mig inte på mode ibland och detta är en sådan gång. Nu har jag sett folk som går runt med pilotglasögon utan styrka lite överallt, alltså såna glasögon som ni kan se på bilden ovan, och jag förstår inte varför man ska ha glasögon om man inte är i behov av det!
 
Däremot solglasögon är helt förståligt för då använder man det iallafall av en anledning, men dessa är ju bara för att.. En accesoar, en ful dessutom. Missförstå mig rätt, jag älskar pilotbrillor, men bara som solbrillor isåfall.
 





Cajsa

jag minns på den tiden då jag blev mobbad för mina glasögon och nu är det mode. Det är bra spännande det här med fashion.

OLIVIA

Tycker det är snyggt! :)

Hanna Karlsson

Diss säger jag.

Sara Ekman

Men hur vet du om någon har det för att personen tycker är det är coolt eller faktiskt behöver det? ;) Min jobbarkompis har sådana glasögon för att hon har synfel, tycker det är jättesnyggt :)

Svar: för många utav dom som har det är vänner/bekanta till mig, så därför utgår jag ifrån det haha ;)
Rebeckham

Fina Frun

Jag tycker det är hiss! För äntligen kan alla "glasögonormar" sträcka stolt på sig, för de har väntat läääänge på att få känna sig supertrendiga i sina extra-ögon. Att glasögon utan styrka blivit populära gör ju att fler bär glasögon och de som verkligen behöver dem, inte känner sig udda. (som många barn gör, tyvärr)

MIRA

Tycker det är dösnyggt, HISS

- behuy -

hiss :)

Sara Whitmore

- Ja ;)

Hiss!

Sara - Ensamstående mamma

För mig får glasögon utan styrka också en diss.. Jag förstår inte alls grejen med det.

Moa

Jag tvingas ju ha vanliga glasögon så jag kan inte förstå varför man vill ha det. Men det är ju lite mode..

sv. Tack! =)

bella

Jag tycker att det ser lite tråkigt ut, så jag säger diss

Carolina

Det beror på vilka glasögon det är. :)

soffie

knepigt att lägga pengar på glasögon som inte har nån funktion mer än att pryda ansiktet.Diss för mej...

soffie

knepigt att lägga pengar på glasögon som inte har nån funktion mer än att pryda ansiktet.Diss för mej...

Felicia

Diss, helt klart!

zaida

DISS

Maria

Diss.
Har glasögon och tycker inte jag ser ful ut i dom, men jag använder hellre mina linser. Dom är inte i vägen. Förstår inte varför man tar på sig glasögon om man inte behöver? Och speciellt i stor format, det är inte snyggt!

Frida

Eftersom att jag har glasögon så tycker jag faktiskt att det är en diss. Men det är ju för att jag inte vill ha glasögon.

Annika

Jag säger megastor DISS!!!!!!!!!!!!

anna

jag har glassögon så kan ju inte dissa, haha! hade dock inte använt om jag inte behövt..

Elin

Jag tycker att glasögon kan vara hur snyggt som helst! Lätt en hiss härifrån :D Att jag inte själv passar i det är ju en annan femma...

Caroline

diss tycker jag :P

sv; det var mycket trevligt:)

anna

Tycker det är snyggt på vissa!:)

Rebecka

Hur vet du att dom du ser är utan styrka då?

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback