Festande

 
Igår var det födelsedagsfirande för Sofia som fyllde 22år! Så det var förfest hemma hos dom och sedan vid nio tiden så drog vi in till Olearys och spelade bowling och bara umgicks. Jag tog det lite lugnare med drickandet denna gången, inga shots! Skönt att slippa den hemska baksmällan.
 
Tog inga bra outfit bilder på mig själv igår, så ursäkta den dåliga mobilkvaliten på bilden!





linn

fiiin!

sv: tack :')

Nelly

Vad trevligt det låter ^^ Och vilken fin tröja! :)

Julia

låter kul! :)

Linnéa

Super snygg tröja! Vart kommer den ifrån? kram

Sara Ekman

skoj :)

lina

så fin du är.)

Angelica

Ojjj en sån snygging.. :) Haft en trevlig helg i det helt uuuuuuunderbara vädret?

Erika Cao

Jag undrar också vart tröjan kommer ifrån!

Victoria

Åååhh nu fick jag ju lust att bowla !! Så sjukt kul ju ! :)

isabella

Så fin bild på dig! :)

Emmy

Vad fiin!

sv;
Jaaa håller med :D Grym är han!

Amanda

Superfin bild!

Louise

Vad fin du är!

Märta Dahlström

Jättefin tröja :D

Elisa

Finis!:)

Ellen (alatariel)

Kul med födelsedags firande! ^^

Linda

Vad fin du är! :)

Elisa

Finis!:)

Anita

Fin :)

Petra

Grattis: )

EMMAS!

fin:D

DIANA ÖSTERBERG

fin du är!

Elaine

Söt topp :)

Amanda

Fin är du!

My

Fin bild!
-
Nu finns vinnarna + ny omgång av veckans blogg uppe på min blogg, var gärna med igen!
LÄNK: http://myheltenkelt.blogg.se/2013/april/veckans-bloggar-ny-omgang.html#comment
(Ber om ursäkt om du ej gillar denna typ av kommentar!)

Kajsa Johansson

Så fin du är!!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback