Fick jobbet!

 
Igår så fick jag veta att Softronic, som jag har haft arbetspraktik hos i en vecka nu, vill anställa mig. Jag har tydligen gjort väldigt bra ifrån mig och dom ville att jag skulle börja jobba på en gång, en vecka tidigare än tänkt. 
 
Helt otroligt att jag faktiskt gjort någonting rätt. 2 månaders kontorsarbete har jag nu framför mig, ett förjävla bra sommarjobb om ni frågar mig! Slutar ju när sommaren börjar, hur skönt som helst.
 
 





Jenny

Så roligt :)

Celina

Grattis!:)

Amanda

Grattis :D

Elina

Låter kul! :)

Victoria

Grattis till sommarjobbet :)

Emma

Grattis!

Åse - Interiörguiden

Stort grattis till sommarjobbet!

Wilma

Vad kul, grattis! :)

Liuza

så roligt, grattis!

amanda

grattis till jobbet!

Karoline

Åh vad roligt, grattis!!

Julia

så kul, grattis! :D

sv: tack :)

Sara Ekman

Grattis! :)

mlie

grattis till sommarjobbet, letar också för fullt :D

Mikaela

Oj råkade skriva till fel haha :) Men grattis till jobbet måste kännas skönt :D

Moa Kandelin

Grattis :D

Amanda

Grattis!

mamilovesu

UNDERBART!! Grattis!!

Pam-RanompiecesofaMind

det gillar vi!!...Grattis!:D

mathilda

sv: tack så mycket! :)

grattis till jobbet :)

anna

vad kul! grattis :)

lina

vad kul:)

Therese

Grattis! Härligt aldrig fel med lite ny erfarenhet och slantar på kontot!

Amanda Nordqvist

vilken fin blogg du har :)

Nathalie Tegelstam

Grattis vad kul :D

Sofie

Va kul!! Grattis :)

Madelene

Grattis ! :)

Louise

Grattis till sommarjobbet :)

Anna Fritz

Shit va nice :)

Emmy

Naaajs ju! Grattis till jobbet ^^

sv;
Hihi jaa verkligen :D

Jeanette

Härligt att få ett jobb! :D

Elle

super stort grattis :D känner igen den känslan! så himla skönt när det händer något!

Nelly

Härligt - grattis! :D

△ ida.

åh vad roligt, grattis! c:
sv; tack så mycket! :]

janelle

Älskar din design! OMG :O Lust att kolla in min hehe ? =)

Vanessa

Grattis till sommarjobbet! Vad skönt att ha det fixat redan! :)

Sv: Tack så mycket :)

Märta Dahlström

GRATTIIIIIS :DDDDDD

Julia

wey! grattis :D

Kajsa Johansson

åh vad kul. grattis!! :)

♫♪ sandra

grattis till jobbet :)

Malin Wederberg

Grattis! :D

Dalila

Hur har din dag varit? :)

Meg

Vad kul, grattis!!

Ellen

Vad roligt, grattis! :)

elin

åh härligt! grattis!

Kaffehörnan

Vad nice grattis

MyzaaN

grattis :D

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback