Gårdagens Outfit

 
Topp - H&M // Jeans - H&M // Skor - SkoPunkten
 
Jag var ute och festade igår, för första gången sedan augusti, så jag har varit nykter i nästan 8 månader! Det förtjänar en applåd. Det var menat att jag skulle vara nykter igår också men jag träffade en kompis på Olearys som var väldigt bra på att övertyga mig om att dricka shots.. Idag mår man som man förtjänar!





Kajsa Johansson

Snygg outfit! Jag gillar starkt toppen :)

Sara Ekman

fint :)

Natalie Salazar

söt :) ha en toppen söndag!

Evelina

Snygg topp :D

Karin

Finfin topp!

Pam-RandompiecesofaMind

8månader!...vad bra=)...

Linnéa

Gillar dina skor :)

Hanna

jättefin blogg du har! du skulle göra min dag om du kikade in på min blogg :)

HANNA

Kul! fin outfit med!

Mau Z

Galet snygga skor!

Elena

Snyggt!

mathilda

älskar skorna, hur mycket kostade dom?? :)

Malin

Snyggt!

Fanny

Snyggt :)

JUNITJEJ

Så snyggt!

Ida Bjelkert

Sötnos!

Emelie

Väldigt fin outfit :)

Gabriella

Va gosig hund du har!!

W I L M A

Älskar toppen, sjukt snygg!:)

Josefine

Snyggt!! :D

Anonym

Snygg! :)

Liuza

snygga skor!

Anna Fritz

Skitsnyggt! :)

Veronica - var dig själv, för alla andra finns redan

snygga detaljer på tröjan och skorna var inte helt fel heller. Läckert! Men en liten undrande fråga bara... Hur kan du dansa i dem? :o

SV: Höhö, tycker speciellt bäst om den sista bilden med babyn! Vilken var din favorit?


Svar: Haha det är enkelt. Jag dansar inte ;)
Rebeckham

WhoIsThis

snygging :)

Jenny :)

Gud vad fin du är! :o

Allt bra med dig? kram

Cornelia

Snygg outfit!!

Julia

vilken gullig blogg :)

josse

snyggt!
Haft en bra helg?
kram

ida|foto

så fina skor :)

Amanda

Fina skor!

stina

jättesnygg outfit!!

jossan

Duktigt av dej att vara nykter i 8 månader! :)
Du har så jäkla snyggt hår förresten, riktigt fin färg :)

sv: Haha, ja jag bloggade också jättemycket förut, fattade inte heller hur jag orkade ;) Ja men precis, när inspirationen är på topp så är det ju jättekul att blogga & dela med sig av saker :)

EMMAS!

snyggt!!

Angelica

Nice.. Haft en trevlig helg?

Sarah Sjöstedt

Snygg outfit!

Elin

va bra att du vart nykter så länge, alkohol är ändå inte bra för kroppen ;-)

Filippa Wallin

Riktigt snyggt! Älskar skorna!

Matilda

snyggt :)

lina

så fint:)

linah brown

snyggt:D

Eva`s blogg

Fin blogg & det där med skor & kläder är nog ett beroende av oss kvinnor :) snygg outfit ha en ljuvlig dag kram

snie.blogg.se

8 månader va länge! =)

kaffehörnan

Oj de var inte dåligt, är de nåt vad du gjort eller bara allmänt

Svar: Nej det kanske låter som att jag varit en alkolist haha, men så är det inte. Jag är bara inte så förtjust i att dricka då jag alltid mår så dåligt. Så då tog jag en paus.. som råkade bli 8 månader :)
Rebeckham

Eleonore- Kokboksutmaningen

Så fin topp, den gröna är min favoritfärg i vår!

Linn

Vad fint! Skulle du vilja göra ett bloglovinbyte? :)

Pierreen

Fin blogg :)

anna

finfint!

sara

Låter som mig, jag var ute förra helgen och det var också första gången sedan i augusti för mig. Tur att jag inte är helt ensam att dricka så sällan ;)

aamelasmoa.blogg.se

ha en bra måndag :D

Sandra

 Älskar skorna! :)

inthearena.blogg.se

snygg outfit :)

Julia

Snyggt! :)

Amanda [SPONTAN]

Riktigt snygga skor!

Veronika Swarzynska

Jättefin outfit :)

Celina

Sjukt snyggt :)

Karin Lygnersjö

Vilken snygg outfit!
Lust att göra ett bloglovinbyte? :)

C H A R L O T T E

Underbart fin blogg du har =) fina bilder med mycket färg i sig =)kika gärna in på min blogg och säg vad du tycker =)

Malin "Palin" Maria Johansson

Snyggt! :D Älskar skorna!!

moufieeh ♥

sjukt snyggt!

C H A R L O T T E

Underbart fin blogg du har =) fina bilder med mycket färg i sig =)kika gärna in på min blogg och säg vad du tycker =)

liborius

fint:)

Anna

Snygga skor! :)

Camilla ♥ Gravid

Åh vad snygga skor!

Ida

Fin outfit!

Louise

Sv; Tack så mycket. Supersnygg outfit btw :)

E L I N

Snygg outfit!
kram <3

molz

snygggt!

oliiviiiaa.blogg.se

Snygg outfit, gillar tröjan! :D

liana

Najs outfit! :D

Olivia

Så himla snygga skor!

Jane

Snyggt. jag gillade toppen skarpt, urläcker :-)

Nea ~ Foto

Hej haft en bra helg?:)
Kram!

Petra

Snygg topp!!!

Ellen

Snygg outfit!

F R I D A - M A R I A

Men SNYGGT! (:

△ ida.

snyggt! c:

Julia

Snygg outfit!

fröken elin

Snygg som fan ja!!

Émmanuelle von Hammersmark

Så otroligt fina skor!! (:

J O Y ▲

Åh så otroligt snygg outfit!

sv: Hihi åh, tack fina du!

Helena

Den toppen var jättefin! Passar på en snygging som dig:) Kram

Marie

Så fin outfit

kaffehörnan

Vad fin outfit.Vad fina ögon

Emma

Fint :)

Carolina Thoor

Tackar! Gllar dina fina klackar :D

Ida

jag gillar pärldetaljerna på tröjan=)

Y A S M I N E

Superfina skor!

Maolion

Vilka fina bilder du har i din header! Din hund är ju bah underbart söt!

Victoria

Grymt att du vart nykter så länge!!! Keep it up !! :D

Nathalie

Ja väldigt skönt att få saker gjort!

Väldigt snygg outfit!

alice

fett coolt att jag skriver den 100:onde kommentaren, haha :D

Julia

fin outfit! =)

sv: tack:)

mlie

underbara skor!!

Jenny

så snygg topp och skorna va fina!

mergimtare ♛

Supersöööt blogg :) ♡
..har du kanske lust att göra ett bloglovinbyte?:)

isabella

Snygg tröja!

Matilda Carlsson

Super snyggt!

selina

Fint :)

My

Snyggt!

Evelinn Bladström

Fin tröja! :D

My

Snygg outfit!
-
Var gärna med i Veckans blogg! :D
http://myheltenkelt.blogg.se/2013/april/veckans-blogg-ny-omgang.html#comment

Anonym

åh de skorna e så snygga kollade på den för några dagar sen fanns bara ett par kvar i min storlek och de skulle inte få in nya. men de som de hade hade som repor på ena skon så då ville jag inte ha de, men de sålde de för under halva priset!

VilmaLindberg

Åh va fin outfit! Var gärna med och tävla i veckans blogg :) Kram

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback