Mama

 
Var och såg på skräckfilmen Mama i fredags med några vänner. Och jag hade väntat länge på att få se den, hade ju hört så mycket bra saker om den! Jag blev dock väldigt besviken, den var inte alls läskig. Den var inte heller på spanska, som jag hade trott att den skulle vara.
 
Guillermo del Toro, är ju en spansk director och han har bland annat gjort Pans Labyrint (som är en riktigt välgjord och bra film) och sen kommer den här? Tog pengarna slut eller? Nej, jag skulle inte rekommendera er att se den på bio, däremot så kan ni hyra den. För helt värdelös var den väl inte.





H A N N A ❤

Älskar bakgrunden på din blogg :D

♥ Sofia ♥

jag tyckte den va rätt långtråkig :(

Emelie

shiiiz asså ja e fett rädd för skräckfilmer, as jobbigt för killen gillar dom.. ush.. :)

mlie

oh jag är jätte sugen på att se den!!

Julia

Bara trailern var ju fett tråkig tycker jag... haha!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback