New In

 
Var ute på jakt efter nya vår skor idag, och jag hittade tillslut dessa svarta skorna av märket Roots, dock kommer dom nog inte att användas alltför flitigt. Jag är alldeles för duktig på att använda sönder mina skor snabbt, och dessa var för fina för att bli förstörda! Tycker dom är småcoola! Vad tycker ni?
 
Längtar dock efter min beställning från USA, ett par converse. Dom får man slita ut hur mycket man vill, hihi.
För er som undrar så är skorna köpta på EuroSko för 499:-





Emelie

Dessa var himla snygga!! :D

snie.blogg.se

ohh precis i min smak!!

Pam-RandompiecesofaMind

dem var jättefina!=)...

Ida

Skit coola!

Anna

Riktigt gott :)

Åh vilka härliga skor! =D

Victoria

Skitsnygga ju!

Angus

Jag gilla dom!

Ellen

Coola!:)

Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Coola! :)

SV: Ja äntligen lite vårtecken! :)

carro

Snygga!

Matilda Wikblom

himla fina!

liborius

superfina!:)

KarinHannaIsabelle-

Dem var himla snygga :D

Amanda

Så snygga! Allt bra idag? :D

Evelina

Vilka tuffa :)

lina

så snygga!

Ellen (alatariel)

Himla snygga! :D

nicole kestola

åhh, guud vad snygga!!

Julia

Coola skor!

Elin

coola :D

Moa

Coola :D

Anonym

snygga :D

j u l i a

Vilka snyggingar! :D

inthearena.blogg.se

snygga men själv måste jag ha skor formade mer efter foten. platta under gör att jag får ont i fötterna :/

AMANDA

Vilka fina skor! Jag har precis startat en ny blogg, kolla gärna in den :) Kram

Josefine

SNygga!! :D

siri

Sv: Tack, snälla du!

Från vilken sida i USA beställde du converse? SKulle vara supersnällt om du vill länka sidan! Är det billigare än i Sverige? Är nämligen i behov av nya converse men har inte så mycket pengar.. :)

Svar: Jag har en vän som bor i USA så jag beställer via henne, det är mycket billigare. Tyvärr så vet jag inga hemsidor man kan beställa ifrån :(
Rebeckham

sara

Läckra!

Helena

De kommer du att bli snygg i, tuffa!

Sv; Tack för din fina kommentar:)

Sofia

snygga :-D

Veronica - var dig själv, för alla andra finns redan

Ja, de var rätt fräcka!

Sv: Jodå, det var det allt (:

Evve-Normal is boring!

Åhh jag såg dem sist jag va och shoppade, blev kär men hade inte tillräckligt med pengar! :((
SÅ SJUKT SNYGGA E DEM JU!

Nathalie

Herregud vad snygga!!

Selina

Snygga!

Amanda

Så snygga! :)

Elisa

Vilka häftiga skor!:)

SVAR: Tack så mycket:)

TIDSTJUVEN

Wow, så coola! :D Varifrån har du beställt dina Converse? Är på jakt efter såna jag också, men de är ju så dyra överallt.

Svar: Jag har beställt dom från en vän som bor i USA :)
Rebeckham

TIDSTJUVEN

Aha, på så vis. :) Jag som hoppades att du hade hittat någon superbra webshop. ;)

ANNA-SARA

Så balla skor!!

Josefine Anerland

Coola!

SV: Haha, det är nog flera! :)

Nelly

Vilka fina skor! ^^

jossan

Jättesnygga! :D

Michelle

Så grymt fin blogg, lust att göra bloglovinbyte?
KRAMISAR<3

isabella

Så snygga!

anna

coola!

Carro - trebarns mamman på Gran Canaria!

Åh vilken söt profilbild du har!

michelle

coola! :)

Ida

Annorlunda, men coola!

Eleonore- Kokboksutmaningen

Härligt med nya skor, längtar tills jag kan ha mina vårskor igen(fick en rejält skavsår första gången jag använde de så nu väntar jag på läktning och sen ska jag vaddera hälen för att undvika det igen :P)

tove

Såå coola!!

Kajsa Johansson

vilka häftiga skor!! :)

MyzaaN

oh men så snygga :D

Josefine

Super snygga!! :D

Ida

Så sjukt coola!

Sv: Tack, kul att du tycker så!:)

LIuza

snygga skor, har ett par liknande. älskar dem! :D

Malin

Kul med nya skor!

sara

Snygga!

Olivia

Coolt med spikes!

Svar; tack så himlans mycket!

fröken elin

Shit vad coola :D

Sofie

Såååå fina :D!!

Ellinor.

FY TUSAN SÅ SNYGGA SKOR!!! Dog lite faktiskt :D :D

sv; Varmt tack :)

Julia

SNYGGA!

Fanny

sjukt snygga!

KMstyle

jag gillar dom!:)

Maja

Så fina skor! :) Och whaaa så söt hund!! :D

---
Sugen på bloglovin byte? :)

Art By Tina - Konst & Fashion

DEt är väl synd att inte använda sina skor för att man är rädd att slita ut dom. Vilket ilandsproblem=)

Selina

Snygga!!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback