Svar på frågestunden

 
Något du ser fram emot 2013?
svar: Min mamma har gett mig en resa i studentpresent, och det ska bli väldigt spännande att se vart den resan bär av!
 
Största önskan?
svar: Alla mina önskningar har för tillfället gått i uppfyllelse. Jag har en underbar pojkvän, har min lilla hundvalp samt opererat brösten. 
 
Hur många skor äger du?
svar: Var tvungen att gå och kolla, och jag kom fram till 12 par skor! Haha.
 
Favoritparfym?
svar: DKNY eller Avril Lavigne Black Star!
 
Är du blyg inför folk som du inte känner så bra?
svar: Det beror lite på vad för sammanhang. Men jag är oftast väldigt blyg, hihi.
 
Hur träffades du och din pojkvän? 
svar: Det har jag skrivit så många gånger förut. >>LÄS MER HÄR<<
 
Vem är din idol, och varför?
svar:  Inom musik så skulle jag nog säga Erik Grönwall. Så efterhängsen som jag varit när det gäller honom, han är inte världens kändaste person men hans musik och texter väcker så många känslor inom mig. Vet inte riktigt varför. Men så är det! 
 
 
Vad är din musiksmak?
svar: Musik är så fruktansvärt underbart, så jag har ingen speciell stil. Jag älskar all musik!
 
Vad gör du om 5 år?
svar: Då jobbar jag förhoppningsvis som en galning och tjänar in massa pengar.. Hehe, nej men allvarligt så tycker jag sådana frågor är för svåra att svara på. Jag tar det som det kommer.
 
Vill du ha barn?
svar: Jag vill jättegärna ha barn, helst tvillingar! Folk tycker jag är knäpp för det.
 
Din bästa egenskap enligt dig själv?
svar: Jag är ganska envis, så om jag vill få reda på någonting. Då får jag reda på det!
 
Vilken är den egenskap som du tror andra gillar bäst hos dig?
svar: Oj.. Jag vet inte. 
 
Favoritmat?
svar: Det varierar lite vilken maträtt som jag tycker är godast! Just nu är det nog ingenting. Jag är så less på mat för tillfället.
  
Vilket är ditt roligaste minne? Och vilket är ditt tråkigaste?
svar: Det finns ju så många roliga och tråkiga minnen så jag vet inte vad jag ska välja. 
Sommaren 2010 måste vara den mest dramatiska perioden som jag varit med om, både bra och dåligt.
 
Vad ville du bli när du var liten?
svar: Frisör, Popstjärna, Mördare och Veterinär. 
 
Vilken är din drömresa?
svar: Det skulle inte sitta fel med en resa till Japan eller Kina. Bara för häftighetens skull.
 

 
Har du gjort en bröstoperation och varför?
svar: Jag har i flera års tid haft komplex över att jag tyckt att mina bröst varit för små, ville känna mig kvinnlig och känna att jag kan fylla ut kläder. Bland annat. Har tyckt att det varit väldigt jobbigt att prata om innan, men nu när i stort sett alla vet om min operation så känns det ganska bra. Lugnande att alla varit så förstående.
 
Hur mycket la du in?
svar: Jag lade in 350CC i vardera bröst. Plantaten är runda och i super high profile. 
 
Före och efterbild på bröstoperationen? 
svar: Hittade ingen bättre förebild faktiskt. Är utan BH på båda bilderna!

 
Har du några tips till mig, för jag vill göra en bröstoperation? 
svar: Det första är väl att ta reda på vart den närmaste kliniken finns, och sedan kolla upp vad kliniken/kirurgen har fått för omdömen och sen när du känner att du fått tillräckligt bra information så kan du ringa upp dom och boka in ett konsultationsmöte. Se till att vara väl förberedd innan du går på mötet, skriv ner alla frågor och funderingar. Så att du är säker på att du kommer få svar på allt du vill veta. Du kan även göra ristest innan så att du vet ungefär vad det är för resultat du är ute efter, storleksmässigt. Du kan googla det! Lycka till!

Vad kostade din operation? 
svar: Min operation kostade 39.000:- och konsultationen kostade 700:-

Är du nöjd med resultatet? 
svar: Jag är nöjd, men jag har blivit storleksblind. Tycker inte att det syns någon skillnad alls. Men när man tittar på alla före och efter bilder så ser man hur stor skillnad det faktiskt är! 
 
 
 
Hur länge har du bloggat?
svar: Denna blogg har jag haft i 4 år!
 
Varför började du blogga?
svar: Vi fick i uppgift på medialektionen i skolan för 5 år sedan att skapa en blogg. Och då fastnade jag för det och skaffade en privat blogg också.
 
Tror du att du kan bli en storbloggare?
svar: Absolut, jag var på topp för några år sedan och folk på stan började skrika mitt namn efter mig och så vidare.. men det är ingenting för mig. Så har taggat ner med att försöka skaffa läsare. Skulle aldrig palla trycket!
 
 
Vilka bloggare ser du upp till?
svar: Jag ser inte upp till någon bloggare. :)
 
Är det du som gjort designen?
svar: Jag har inte kodat från skratch men jag har gjort det mesta.
 
Vilken är din favoritblogg?
svar: Har ingen favorit, tycker om de flesta som har intressanta inlägg och/eller bilder. Så det skiftar alltså hela tiden.
 
 
  
Är du galen i choklad?
svar: Nej jag är inte så mycket för choklad faktiskt. Äter det väldigt sällan.
 
Tycker du att elefanter är söta?
svar: JA, dom är jättesöta. Väldigt vackra och ståtliga varelser. Ett av mina favoritdjur.
 
Tycker du om fluffiga kissekatter?
svar: Jo men visst, riktiga fluffbollar ska dom vara!
 
Bästa minnet från 2012?
svar: Studenten och alla konserter (festivaler) jag varit på!
 
Vilka är dina favoritfilmer och serier?
svar: De första filmerna som jag kommer på: Insidious, 27 Dresses, Sherlock Holmes.
De första serierna som jag kommer på: The O.C, Glee, 90210
 
Vad är din supersöta vovve för ras?
svar: Hon är en Shiba Inu! :)
 
Vilka intressen har du?
svar: Nörda framför data, film eller tv-spel. Haha ja det är ungefär det ;)
 
Hur vill du att ditt dröm hus ser ut? 
svar: Det ska vara stort, ljust och luftigt. Köket och badrummet är det viktigaste. 

Vad är ditt dröm jobb? 
svar: Att jobba på en djurpark skulle nog vara det ultimata.
 
Vill du bo utomlands?
svar: Jag ville bo i Grekland förut, men nu när jag växt upp lite så tror jag nog att jag trivs bäst i Sverige ändå.
 
Skulle du behålla eller donera pengarna om du vann 1 miljon?
svar: Hur ego det än låter så skulle jag behålla dom! ;)
 





Celine

Coolt att vara tolva på mest besökta :D

♫♪ sandra

åh erik grönwall <3

Nathalie Tegelstam

sv; haha ja :)
Roligt att läsa!
kram

tove

Kul läsning. Funderar själv ibland kring mina bröst, så det var kul att läsa om det och att vi fick se bilder, :)

S O F I A

Vad kul att du gilla Erik Grönwall så mycket! :D

amanda

bra svar!

Amanda

SV; Tack :) Kul läsning :)

Elina

bra svar :) har också Avril Lavinges Black Star! Den luktar sååå gott!

Moa Kandelin

Roliga svar och frågor :)

Sara Ekman

skoj :)

Carro - trebarns mamman på Gran Canaria!

Det var det också :)
Vart gjorde du din bröst op? Har också gjort en..

Svar: Jaha vad kul, jag gjorde min op på Sensia i Luleå. Dudå?
Rebeckham

lina

kul att läsa:)

Liuza

så kul att läsa!

Amanda

Kul att läsa :)

Julia

kul med frågestund :)

Stina Mattsson

Kul att läsa! :)

Kaffehörnan

Vad roligt o läsa.

du vet

Du hade ju jättefina, toppiga bröst innan! Varför ska alla kvinnor förstöra sina pattar med massa värdelösa operationer? Men aja, du gör som du vill.

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback