Behöver hjälp med bloggen!

Har en liten fundering som jag hoppas att någon där ute kanske kan hjälpa mig med!
 
Jag undrar hur man får "Tidigare inlägg/äldre inlägg" knapp längst ner på bloggen? Mycket kan jag men detta lyckas jag faktiskt inte med, någon som vet? Se på bilden nedan:
 





Sara Ekman

ingen aning faktiskt, är kass på det där med bloggdesign och koder :P

Nelly

Riktigt bra fråga som jag tyvärr inte har något svar på :/ Men om/när du får reda på det så får du mer än gärna berätta hur man gör! ^^

Emma

Det skulle jag också vilja veta :)

Jessica

Har ingen aning, är inte så bra på kodning :/

Amanda

Vilken fin blogg du har!
Har du testat gå in på designadinblogg.se och kollat runt? :)

Clara

Skulle också vilja ha det!

Caroline

det där skulle jag med vilja veta! :( hör gärna av dig om du hittar svaret på det:D

Elina

Jag önskar jag kunde hjälpa dig, men iiiiingen aning. Är kass när det gäller sånt där :-/

Annika

Har tyvärr ingen aning för vi fick hjälp med det!

johanna

har intget svar på den frågan tyvärr!

amanda - i USA

Skulle jag också vilja veta! Är så irriterande att man måste söka i arkivet hela tiden..

Ja det ÄÄÄÄÄLSKAR jag verkligen. men fil existerar inte här :(

Katarina

Kan bara säga att det inte går på förstasidan. Du kan lägga in det på olika sätt under arkiv, kategorier, men alltså inte på startsidan. Den funktionen funkar inte i blogg.se ;)

Liuza

vill också ha så, men har för mig att de inte går på framsidan på blogg.se men de går med wordpres :)

Matilda Johansson

Tror inte att det går att ha vad jag har läst innan iaf "/

Kaffehörnan

Hoppas du finner nån som kan

S△LLY

Det funkar tyvärr inte på blogg.se, bara på kategorisidan :s

Svar: Vet du hur man lägger in det på kategorisidan då?
Rebeckham

.

Bara på kategorier och på ditt arkiv. :)

Johanna

Ser att du har fixat en sån länk, hur gjorde du? :D

Svar: Det går inte att ha sån på sin startsida, utan det finns bara där automatiskt när man går in på inlägg via arkivet/kategorier. tyvärr :(
Rebeckham

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback