Bekännelser..

 * Jag älskar avokado
 
 

* Jag håller alltid andan när jag går förbi människor när jag är utomhus!

 

 

* Jag kan inte vissla..

 

 

* Jag älskar doften av garage, bensin och bilar i allmänhet.

 

 

* Älskar att titta på rymdprogram och speciellt om det handlar om utomjordingar.

 

 

* Brukar alltid komma på massa bekännelser, men sen när jag ska skriva dom på bloggen så är dom som bortblåst!

 

 

 

 

 






viktoria

älskar också bensin lukt :)

Linn Svensson

ååh.. läskigt.. vi är ju rätt så lika :D jag älskar också avokado!! :D jag älskar också bensin lukt hehe :D mmm!

Sofie

älskar också avokado :D men haha va rolig du är som håller andan när du går förbi folk!? :P

Sv: tack så mkt!

Emma

Jag håller också andan när jag går förbi folk! cx :D

jenny

Äter jämt avokado. De är riktigt gott:) Du är från Luleå? Kul med med lite folk som bloggar i norr:)

Anna

avokado är hur gott som helst- fillar hur det kan typ smälta i munnen och hur köttaktigt det kan vara! HAHA håller också andan när jag möter folk :)

Carro - http://four.blogg.se/

Hoppas du får en bra start på den nya veckan!
Kram Carro

Michaila - träning, hälsa & studentliv

Man brukar ha massa bra att skriva ända fram till att man väl ska skriva :D

Malin

tack :D hoppas jag med ^^ åh bekännelser är alltid roligt! avokado är mumsigt och garage, bensin & bilar my heart :D

snie.blogg.se

jag kan inte heller vissla vanligt, bara busvissla. :)

bookofems.blogg.se

jag älkarmed avokado, så gott :D

Fina Frun

Avokado är ju jättegott!

karin

Advokado är gott! Och mättande för den delen :D

ebba

hoppas du får en bra start på den nya veckan :)

Matilda Johansson

Svar: Tack! :)
Garage, bilar och moppe luktar så gott ibland!!

Liborius

älskar också avokado:D

Ida

Haha, kul att veta!

♫♪ sandra T

kul att läsa :)

Annie :)

tycker också sånt luktar gott!

elin stridh

haha samma här på punkt 1,2 o 4 :D

Lillian

Oj, det låter jobbigt att hålla koll på att hålla andan så fort någon går förbi. :-)

Sara Ekman

kul att läsa :)

johanna

håller med doften av garage luktar så gott!

kajsa

Roligt att veta! Doften av garage är underbar...

julia

haha punkt 4 håller jag med om:D

sv: ja, skönt att komma bort från skolan:)

Aili

Coolt och roligt inlägg, haha, jag kan inte heller vissla! Hjälper inte hur mycket jag än tränar.. :)

Jag älskar också avokado! :)

EbbaBloggen

Åh jag älskar också avokado :D Underbart!

Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Alltid bra att bekänna saker ;-) Men det lät jobbigt att hålla andan när man går förbi folk. Hur gör man på stan, man kan ju ladrig få andas -)

Sally

Avokado är så otroligt gott! :)

Victorias provkök

Avokado är gott, bensin luktar gott och visst håller jag andan ibland;)
Trevlig dag önskar jag dig!
Kram från Victoria på www.victoriasprovkök.se

Annika A

Kan inte heller vissla! :)

Clara Ringqvist

Avokado är så himla gott! Skulle kunna äta det varje dag!

Beda och Cajsa

Jätte fin blogg, hoppas du haft en bra dag:)

J O Y ▲

Jag kan inte heller vissla haha!

ERIKA ENROTH

Haha jag älskar också garage och bensin lukt! Ohh så gött de luktar ;) ^^

Ne som tur va ingen där. FÖrutom ungarna som hoppa i den tydligen. suck!

Lotta

Sv: Tack så mycket, va gullig du är :) och äntligen någon mer som älskar doften i ett garage, jag brukar bara få höra att jag är knäpp som kan tycka att det luktar gott ;D

Johan

Bensin luktar gott ;)

Sandra - Med en fästman på Kumla

Kul fakta :D

sv; hihi visst är han :)

Tess

Tack ska du ha :)
Haha älskar också lukten av bensin, luktar så jäkla gott!

anniepiie

haha jag kan inte heller vissla! :P Allt som är farligt gillar man, likaså bensinlukt! ;)

Sofia

Jag älskar också bensin/garagelukt! Dock inte så bra om man luktar för mycket på det haha :)
sv: tack, visst var dom? Kram!

Sofia - ett bättre du

Kul bekännelser :) Förutom rymdprogram och garagedoften så håller jag med :)

Nelly

Roliga bekännelser ^^

anna

gillar också lukten av bensin!

Malin

Gott med avokado!

Y A S M I N E

Haha, älskar också lukten av bensin!

Helena

Jag gillar också avokado men det andra stämmer inte in på mig:)

Tack! Kul att du gillar bilderna.

Johanna

håller också andan när jag går förbi folk.

Men sjuukt fin blogg har du!
Kram

fridakarin

Jag kan inte heller vissla :(
Svar: ja :D

simone

fasen så jag håller med dig om första och sista punkten! kommer alltid på saker när jag är utanför bloggen, men sen när jag försöker lägga dom på minnet och ska skriva sånhär lista så är dom som bortblåst, sjukt irriterande! ;>

sv: ja, det var sjukt gott! :D

Linn Bank

Haha håller med om den sista, alla är helt bort när man väl ska skriva upp dem!

Jonna

Åhh jag älskar bekännelser :DD

Mikkis

haha, trodde jag var ensam om att hålla andan när jag går förbi folk utomhus!

Sofia

Ha,ha varför håller du andan? :-D

Liie

Haha sista, det är verkligen samma här! Kommer alltid på sånna där saker om mig själv när jag inte har något att skriva på, så när det är dags att göra en liten lista så är allt bortglömt.. :)

nickolina

rolig läsning! fin blogg :D

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback