Bridgit Mendler

 
                                                                    
 
(Klicka på bilderna för att lyssna på låtarna)
 





Felicia

musik är livet!!!

Alicia

Hejsan! Verkligen fin blogg.
Älskar din hund!
Kram :)

Annika

Hon är riktigt bra!

Emelie Hellström

Vilken fin blogg du har :)

sandrafagerberg - Dont worry, be happy

Säger detsamma :D bra låt du också lagt ut,

fin blogg :D

Maria

Hon är riktigt bra!!! :)

Camilla ♥ Gravid

Shit vad cool röst :D

Ja det va riktigt gott :D Lyckades för en gångs skull haha.

anniepiie

Riktigt bra måste jag säga!!

Nabilah

Bridgit Mendler är jättebra !!!

Charlotte

Ja den var bra :)

Julia

Hon är jättebra! :)

Andrea

Superbra! :)

Mercedes

Sldrig hört någon av hennes låtar förut, jisses vad bra hon är! :) 
gör du bloglovinbyten? 

Nicole Dahl ♥

Superfin blogg! allt bra? :)

AW-Fotograf

Roligaste skådespelaren :)

Anna T - Nörd och Filmskapare

Skön låt :D gillar hennes röst!

sv: Ja shit det finns så mycket serier :D helt sjukt, hur ska man hinna med allt haha :D?

Allt bra med dig annars?

Mandosa - Mode Skönhet Träning

Härlig röst hon hade!

MADDISENJ

oj så duktig!

Maria

nice! :)

Sarah

Ja har aldrig hört henne :)

Evelina

Så bra :)

Maria de Suède

Jag gillar det, fast gitarristen intresserade mig... Inte för att han är snygg, utan för att jag gillar att de spelar med akustiska gitarrer...

Annika A

Vad bra hon är! :)

charlie

Din blogg är verkligen jättefin , Kolla gärna in min , haha :p lool

Fina Frun

Lyssnar och diggar ;)

LORISSA LOVEBOMB

Det var den verkligen :)

Henne har jag aldrig hört talas om :)

Jennie & FrökenFlis

henne har jag aldrig hört förr, får ta och lyssna :)

kram

ebba

hoppas du får en bra onsdag !
Allt bra ?

ronja norlén

men åh vilken grym låt!!! så jäkla skön

emopa

Fin blogg! Haft en bra dag?

Emma- mamma till lilla Ella

Men så bra!!
Vilken fin blogg du har!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback