Cashing $$$

 
 
Woho, det är sportlov.. Vilket betyder att det blir mer jobb för min del, ingen ledighet här inte!
Eftersom att jag bara är timanställd så får jag ju bara jobba då det är full rulle på leklandet, alltså på helger och lov.
Så det ska bli skönt att få jobba lite även på vardagar. "Pengarna rullar in som dom ska, det går bra nu" - Hähä!
 
 
 





Nora

Fin blogg du har!

Sofie

Åhh, det önskar jag att jag också hade, dock så hade jag mitt förra veckan...

Vilken fin blogg du har föresten! Den är verkligen hur fin som helst! Älskar verkligen designen, den är grymt snygg!
Hur spenderar du denna lördag kväll föresten? På något speciellt sätt?
Hoppas att du har det bra! Många Kramar /S.

sandrafagerberg - Dont worry, be happy

vad kul att jobba lite extra :)

Kaffehörnan

Nu ska jag dra mig tillbaka. Ha så kul på leklandet

Glamourwannabe - med huset fullt av grabbar.

Kan tänka mig att du har fullt upp när det är sportlov! :)

Elena

Hoppas du har haft en bra Lördag!

Sara Ekman

Härligt :)

Nelly

Gött ^^

Julclaude - Nudity is not a crime!

Vad härligt med att jobba extra, ännu roligare när lönen trillar in på kontot senare ;)

Stella

Fin blogg!! ;)

Mia Forsberg

Vilket bidrag tyckte du var bra igår? :)

Skoj att du är från Luleå! Själv kommer jag från Haparanda men bor nu i Umeå sen snart tre år tillbaka :)

EMMAGENCY

Superlåt!

ansepanse

låter bra och ett roligt ställe att jobba på
kramar

johanna

Fin blogg!

Lovisa

alltid bra med lite extra pengar hehe!

Melanie

Leos lekland har vi varit på en gång, väldigt bra ställe =) Mycket bättre än leklandet här i Karlstad ;)

Sv: ja det ska bli väldigt kul med konserten =)

Amndz

Just på lov och så tycker jag det är så härligt att ha ett jobb. :D

bookofems.blogg.se

skönt att kunna jobba och få in lite pengar :D

Emilia

kämpa på! vad får du göra på jobbet?

Sarah

Va kul at du får jobba :)
Najs me pengar men lite skönt me ledighet me :)

GeMina Arts

kul det där med jobbet!

Anna

Härligt med lite extra klirr i kassan :)

Emelie Svennson

vad kul att jobba på ett lekland!

Bella

Men va kul att jobba på ett sådant ställe som Leklandet! (: Massa busiga och förhoppningsvis glada ungar överallt haha! (:

EbbaBloggen

Men värt det när lönen kommer ;D

MARIA - mode, outfits & inspiration

Den låten är så bra! :)

Liborius

cash is king^^

lilly

mysig blogg du har :)

Jojo

Fin blogg^^

linnea

härligt när lönen kommer sen :p

emilia berglund

fin blogg du har!

Amanda

Åh vad kul att jobba på leos lekland!! :D

Becka [fotoblogg]

Åh, den låten är så bra, hihi. ♥

Madeleine

Fina bilder!! :-)

Sanna

åh va roligt och jobba där! vill också ha ett jobb..

Jane

Pengar kan man aldrig få för mycket av... (Tror jag)
Kramar / Jane

Anita

Skönt att få in lite pengar! :D

Sarah

Jag vill också jobba!

Louise

Härligt!

victoria

Fin blogg!
Haft en bra helg? Kram

Mikaela

Gud vad kul att jobba där egentligen :-D!
kramis^^

lina

hoppas att det går bra på jobbet:)

Isabell Edvinsson

sv: Haha tackar!

Och värkar ju jätte kul att ha det sådant jobb!

Elli

FIn blogg!

Sandra

Härligt med lite extra pengar! Jättefin blogg du har! Kram!

Sanna

Jobbar du på Leos? Där har jag varit med mina syskonbarn. Ett toppenställe!

Julia

Jättefin blogg! :)

Jenny

härligt å jobba å tjäna pengar på lovet! :)
sv: åh tack så hemskt mycket fina du! :)

MADDISENJ

härligt med extra jobb och pengar :D

Jennie & FrökenFlis

skoj! vi brukar åka till leos i borås och busa med vår dotter :)

kramar

Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Jätte bra med lite extra kosing.

Linnea - fotoblogg

Vill också ha ett jobb! :( :)

sv: Det var jättegott! :)

Aili

Kul med sportlov, mitt tog just slut, haha! :)

Emelie<33

Du är jätte sööt, hur har du gjort din design!! Den är jätte fin

Sofia

Gött! Alltid skönt med extra pengar. :)

Sara - Ensamstående mamma

Måste vara kul att jobba på Leos, jag hade älskat det :) Extra pengar behöver man alltid, hehe.

C H A R L O T T E

Åh...vilken fin blogg du har :)

Kajsa Johansson

härligt med extra pengar!

Helena

Om du jobbar på Leos lekland förstår jag om du har fått jobba mycket när det är sportlov för barnen:)
För vår del blev det inget besök där denna veckan för vi tänkte att det var så mycket folk och tar det en annan gång istället.

aliengirl- art is my life

Sv: tack.
Jag jobbar bara Måndag & Tisdag, det räcker med att jag jobbar dom dagarna för att betala hyran för min lägenhet. :)

Anonym

Låter jätte roligt med jobb på leklandet hehe! Hoppas det går bra, & de låter riktigt skönt med lov!

PS: Riktigt fin design! :)

Victoria

Allt bra? :D

SOFIA ღ

sv: Tack så mycket :)
Åh, äskar den låten!!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback