Designbyte - Före och Efter

 
 
Har uppdaterat min design litegrann, tyckte att den var lite för rosa.. Så nu har jag en mindre skrikig färg!
Föredrar ni den nya eller den gamla designen?





Isabell

Blev ju urtjusigt! Bra jobbat :)

Emelie -Tävling på bloggen-

blev ju jätte bra :D

Maddää

Gu va snyggt! :)

Sv. visst är det! :) allt bra?

Sara Ekman

Gillade när det var mer rosa :)

snie.blogg.se

tack :)
fin vilket som!

i am frida

Åh så snyggt det blev!

elin

jättefint nu! :)

Amanda

Snyggt!

Anna T - Nörd & Filmskapare

Tycker att det blev riktigt fint :D!!

sv: Åhh jaa han var så bra <3

Malin

Jag tycker att den nya blev fin:)

inthearena.blogg.se

grå var snyggare :)

celine

Snygg design! gör du bloglovinbyten? :)

Michelle Osein

den nya är jättefin!

hoppas du har haft en fin tisdag! :)

☆Z I N J A☆

svar: jaVad fint det blev :D

Malin Wederberg

Jättefint! :) Den nya ser riktigt proffsig ut.

Jos

Härligt!

Anna

Så sant så!:p

Tycker om den nya, den ser mer ordnad ut ^^

Sarah

Båda e jättefina :)

Frida

Fint det blev!

Amanda

Åh det blev ju jättefint!!

Helen

Båda var/är verkligen jätte fina :D

Annika Soulcityguide

Ser jättefint ut!
Sv: Ja jag kan verkligen rekommendera Glossybox :)

Annika A

Tycker den här nya blev riktigt fin! :)

WhoIsThis

riktigt läckert

johanna

blev jätte fint!

EMMAS!

snyggt:D

Thea

Båda var fina men föredrar nog den nya, rosa är inte riktigt min grej, haha! :)

sv; skriv från hjärtat, det kan handla om precis vad som helst och behöver absolut inte vara långt! :)

Nelly

Båda är fina, men måste jag välja så den nya! ^^

amanda - Tonårsliv i USA

gillar den nya headern starkt! skit snygg

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback