Döda fiskar och Bananer

 
En död fisk och en banan i jätteblöja, är detta ett skämt?
 
The Dead Fish var väl en helt acceptabel låt så det har jag väl inte så mycket att klaga på egentligen.. Men alltså jag tål verkligen inte Sean Banan. Han är extremt pinsam och barnslig, hur kan svenska folket rösta på honom överhuvudtaget? Detta ska väl ändå föreställa en seriös musiktävling, inte ett barnprogram! Blir det han som ska representera Sveriges bidrag i år, då ska jag aldrig se på Melodifestivalen någonsin igen. 





Beatrice

Jättefin header! :)

Caroline

ja men verkligen! :o tyckte med fiskarna var rätt bra men bananen.. nej usch!!

Emma Mattsson

HAHAHA underbart inlägg! håller med..

Marie Bergman

Jadu röstningen kan man verkligen ifrågasätta. Som vanligt (!)

elin

fast kvällens bidrag var hemska allihopa så kunde nästan kvitta med vilka som gick vidare :/

△ ida.

sean banan är kiiiiiiiiing :') men döda fiskar kan ju gå någonstans..
sv; ja det var det verkligen! c:

Merima

Håller med dig, fattar typ inget nu...den enda som jag tyckte var bra var Anton Ewald! :)

Karin O

Haha är beredd att hålla med!

Emelie Svensson

Haha håller med dig..

Maria

Tror många barn röstar, jag röstar t ex inte (är 33 år), och då blir det väl därefter.

Kram!!!

Evelina

Ja, det är ett skämt :p

Fina Frun

Jag tycker det är kul att variationen är stor bland bidragen :)

Vem röstade du på?

Svar: Jag röstade inte på någon, tycker inte att nått av bidragen var så pass bra. Fast å andra sidan så brukar jag väldigt sällan rösta överhuvudtaget. :)
Rebeckham

Amanda

Hahaha håller helt med dig!

Michelle Osein

tack!

haha ja det måste vara ett stort jäkla skämt...:)

Frida

Tycker att melodifestivalen är likadan varje år, aldrig blir man nöjd!

mira lindberg

Tycker som dig, verkligen!

Linnéa

Jaha, schlagern har blivit ett skämt... man undrar hur alla andra inskickade bidrag låter som inte går vidare, är dom verkligen sämre :S hmmm...

Olivia Gonzalez ♥

Hahah tycker Sean Banan är för skön, men vi alla har olika åsikter ;) Tycker dock att mello blir dåligare & dåligare för varje år, alltså bidragen..
svar: hahah ja! ;)

Jessica

fiskarna var bra! !

Ponnydressyr - Nathalie

Roligt inlägg! :)

basebollivet.blogg.se

En seriös tävling har det väl inte varit på ett bra tag?

Nej jag har aldrig varit ett fan av schlager, så det gör inte mig något heller. Men dem gör ju inget bra heller.. det är rätt låg kvalitet på hela programmet.

Liuza

tycker inte heller om sean banan, väldigt pinsam är han!

M

Sean borde inte gått vidare, fanns så mycket bättre låtar.

Linnea - fotoblogg

Håller helt med! Fattar verkligen inte hur Sean banan kunde komma med i melodifestivalen från första början...

Sv: tack så jättemycket, vad gullig du är! :)

Jos

Haha!

MADDISENJ

hela melodifestivalkonceptet känns som ett skämt nu för tiden

Felicia

Ja, melodifestivalen är ju inget vidare...

ViktoriaCaroline

ett riktigt dåligt skämt. Fattar inte hur folk tänker :/

Sara Ekman

Jag kollade inte igår så har inte hört någon av låtarna, men Sean Banan? Vem röstar på honom?!

Sofia

Sean Banan är ju bara med för att barnen ska rösta, och det gör dom tydligen. Men han kommer inte vinna. Hoppas jag inte iallafall. haha.

Liborius

jag tycker det verkar vara ett skämt i år så har inte sett ett enda program:P

Nelly

Håller med dej där - Sean Banan är inte direkt vad man vill ska representera oss i Eurovision..!

Elina

Jag håller med, jag är inte heller ett fan av Sean Banan men de är nog många yngre som röstar.

Emelie

Helt sjukt ju haha! Tycker sean är rolig och väldigt skön, men inget att skicka vidare i melodifestivalen!

- Tack, det gick bra! :D
Händer imorgon?

WhoIsThis

haah :P

julia

det lär inte gå så bra för oss i eurovision iaf haha..

sv: tack:)

ebba

hoppas du haft en jätte bra helg!
ALLT BRA ?

Anna

Sverige i ett nötskal :/

Sarah

Håller me.. De e helt sjukt att han gick vidare :S Vilka e de som röstar så egentligen :S

bella

superfin blogg! :)
kolla gärna in min blogg-> www.bellaswaggie.blogg.se

inthearena.blogg.se

Bojkottar hela skiten. Under min värdighet att se något av de ;p

Art By Tina - Konst & Fashion

Mr Banan får mig att skratta, jag gillar att skratta.

anniepiie

håller med dig, vinner han allt ska jag aldrig kolla mellon mer!:P Inte de minsta rolig... Kram

Amanda

Haha håller med dig!

Pernilla

Håller med, hoffstens låt var ok men att bananen gick vidare var verkligen pinsamt!!

Hoppas du har en bra dag!!

Anna

Du jag håller med dig, blir så jäkla less på sean banan! Jag hoppades på han Anton, tyckte han var bra!

Lilla Lii

Håller med dig, denna kan bara inte få representera sverige!

Diman Dilir

håller med! tycker dock båda var sjukt dåliga haha..
anton och erik/tone borde gått vidare!:)

Sara

Haha ja mello i år är ju rena skämtet.. ;)

Nathalie Tegelstam

Usch! Borde vart Eric&Tone och Anton som gick vidare!

Tuva Ek

haha tyckte sean banan var rolig...i början...för några år sedan. Nu blir det bara pinsamt!

Fanny - inspiration

Ja melodifestivalen har blivit ett stort skämt! Blir bara värre och värre för varje år som går...

Marie

Näeeeee fattar inte jag heller, han är ju ett stort skämt bara, så bedrövlig

Jasmine

Haha, jag måste nog hålla med dig.

Svar: Jag har funderat på att se 90210, men det blir mest för att återse karaktärerna från förr.
Tack för kommentaren.

Kram

my

Anton skulle till final!!!

Sarah

Jag håller med dig till 100% :s

madde

Sean Banan är barnens idoler. Dom typ tvingar sina föräldrar att ringa =)

Emma

Det är inte svenska folket som röstar längre. Alla föräldrar ger telefonen till sina ungar... suger -.-'

molly - jmphoto ♛

Melodifestivalen känns inte seriöst längre, himla tråkigt och helt fel som gick till fina!l :/

Ida

Han är absolut inte dålig. Han är jätteduktig på att dansa och koreografera (vilket han gör i förstahand vad jag förstår, har sett honom på tv förut) och humor har han... men nu tävlar han ju inte som sig själv utan som en hittapåfigur. Så nej, jag tycker väl kanske inte heller att det är honom vi ska skicka till ESC. Han gör det ju på skämt. Man vill inte skicka skämt till Eurovision. Haha. Det blir nog svårt att slå förra året.... : )

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback