Färgat ögonbrynen

 
 
Jag är ganska jäkla glad över att det finns frans och- ögonbrynsfärg, eftersom att jag har haft oturen att inte få några egna. Jag har så himla ljusa ögonbryn vanligt så dom syns inte alls. Det blir ju jättestor skillnad genom att bara få lite färg, som ni kanske ser på före och efter bilden ovan! Och noppa ögonbrynen måste man ju göra även fast man inte har några.. Det märker man när man färgat buskarna!! Haha.
 
Jag har använt Coloran ögonbrynsfärg, i svartbrunt. Den har fungerat bäst hittills, åtminstonde så fungerar den bäst på mig. Den finns att köpa på KICKS för bara 69:- och det är värt varenda krona! 





Sofia

Snygga ögonfransar :-D

karin

Fintfint :)

Evelina

Så fint :) Kanske något jag borde göra också!

Sara Ekman

fint :) själv har jag svarta ögonbryn och fransar i mig själv :)

Pernilla

Fint det blev, verkligen skillnad :)

lina

så bra det blev:)

maria eek

Vad fint det blev!

Julia

Super snyggt! Det blev ju jätte bra! :)

Linnea - fotoblogg

Det blev jättefint :)

Jennysen

Verkligen skillnad! :D Och vilka fina ögon du har! :)

lilly

fina ögon du har

Louise

Snyggt!

Anna

Riktigt fint!
Svar: Ja, verkligen :)

Julia

Vad snyggt det blev! Så stört stor skillnad ögonbryn kan göra lixom! :)

★ E D I T H ★

ååh vad snyggt, och guuud vad fina ögon du har! *_*
Hur mår du idag? ^^
kraaam!

Y A S M I N E

RE: tack! :) himla snyggt det blev!

Jenna Cederbom

Tack så mycket :)

Vad bra resultatet av din färgning blev.

Annika A

Det blev ju jättebra! Har själv inte vågat mig på det ännu.

Maria

Snyggt!
Är det svårt att färga dem själv?

Svar: Nej det gick väldigt lätt att färga dom med den här, jag använda pinnen istället för mascaraborsten (som följer med i förpackningen) och färgen fastna inte i huden lika mycket, som andra färgningar har en tendens att göra. Ex: depend.. Jag rekommenderar den inte :)
Rebeckham

Annika

Det blev superfint!

emy

Så fin blogg du har! Du får mer än gärna kika in på min blogg :)
http://www.nattstad.se/emyleufstedt

KRAM ♥

Sofie

Va fint de blev :)

Sally

Den måste jag testa! Har alltid använt depend men den verkar inte lika bra!

moa

Oj vilken skillnad! Grymt!

J O Y ▲

Åh vad fint det blev!

Liborius

snyggt!

EbbaBloggen

Vilken skillnad det blir ändå :D Snyggt!

amanda

fint de blev! :D hoppas allt är bra

Sara N

fint, blir så stor skillnad. jag fyller i mina annars syns de inte;)

Lina

Nice!

ERIKA ENROTH

Tack så mkt!

Vad fint det blev! =)

Helen

Vilken skillnad :)
Kanske är värt att prova:P

Annika

Fina ögon du har :)

Esmeralda <3

Hej snygging :D
Jag ville bara kika in och önska dig en toppen fredag! Ha det bra!

alice ♡

Vad bra det blev! :)

Ceciliabäst!

Super snyggt!!! :)

Helena

Vad det gör mycket när brynen får lite mer färg! SNYGGT!

JUNITJEJ

Så snyggt! Jag skulle också behöva färga ögonbrynen nu.

Becka [fotoblogg]

Åh så fint. Himla vackra ögon du har!

jjohannaagrahn

Vad fint det blev! :)

ann-sofie

vilken skillnad det blev, fint! :)

Filippa

Supersnyggt!

sommarblom.blogg.se

Snyggt!


Har du gjort detta "test"? :D
Resultatet stämmer bra!

http://tjurens.blogg.se/2013/february/four-words.html#comment

Julia

Snyggt det blev :) <3

ida munther

riktigt snyggt blev det, dina ögonbryn alltså :)

Carro - en emo/scene bloggerska

Blev jätte bra :D Kramisar Carro

Emelie Svensson

så bra det blev! :)

Nina

snyggt det blev :)

amanda

fint det blev :)

Thea

Fin blogg, kolla gärna in min!
Kram

Jessika

Snyggt, du har dessutom väldigt vackra ögon! ^^
Sv: Eller hur, underbar låt!

Mariie

Så snygga dom blev ^^!
sv;
Visst är dom (:

Julclaude - Nudity is not a crime!

Snyggt! Man ser verkligen skillnaden ;)

molz

snyggt!

vi har tävling på bloggen och det är imorgon sista chansen för dig att anmäla dig, man kan vinna ett skal till mobilen och de hade varit grymt om du var med! :)
http://molz.blogg.se/2013/february/i-samarbete-med-fashion27se.html#comment
kram<3

Jane

Vad fint det blev...
Jag brukar låta en av mina föredetta antälda Patera mina.
Hon är jätte duktig och billig. (blink)
Kramar/Jane

Sofia

Vilken skillnad. Snyggt. :)

Emelie

Åh så snyggt det vart!

Nelly

Vad bra det blev! ^^

Nathalie Tegelstam

Allt bra med dig? :)

JB - fotoblogg

Snyggt :)

- Riktigt kul!

Anita

Snyggt! :D

Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Blev snyggt och vackra ögon med.

Julia

Fint! :)

Amelie

Wow. Det blev riktigt snyggt!

Hedvig

Snyggt!

fridawiman

men så fina ögon!

Elin

Snyggt! jag färgade mina bryn för första gången idag! Blev bra!

Rebecka

Vad snyggt det blev!!

Matilda

Oj så fina ögon du har!!

Ida

Det där gjorde mycket, snyggt! (:

Evelinn Bladström

Snyggt!
Allt bra??:)

Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Snyggt, det där skulle jag ha tagit mig tid och gjort oxå :P

SV: Åh tackar, ja visst är snöflingor himla söta ^^,

Betty Bones

Jag kan inte se hela inlägget :o Det är som ett texten går utanför skärmen åt vänster, och det går inte att scrolla ditåt heller

sv: Eller hur :)

Svar: Oj ok, prova klicka på F5 (uppdatera) ibland behöver man göra det flera gånger, men sidan brukar bli normal då iallafall! :)
Rebeckham

Julia

fint det blev :)!

Malin

Jag använder också den färgen! Tycker den är superbra:)

Carolina - Beridare på stall Assla

Åh vilken skillnad, fiint :)

Emelie Petersson

Shit, vad snyggt det blev :-)

Sannafia

Det blev ju jätte bra!

Sara - Ensamstående mamma

Riktigt stor skillnad, blev ju super :)

Edisen

Brukar titta in här super nice inspiration man får! , jätte kul om du tittar på min blogg med :)) !
.
.
. www.edisens.blogg.se
.
.

MY VESTLUND '

vilken skillnad! =)

Evelina

Riktigt snyggt!

Kajsa Johansson

fint resultatet blev :)

Fanny Sahlin

Snyggt det blev! Dina ögon framhävs mer nu :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback