Folkuniversitetet

Idag var jag på introduktion för en utbildning på Folkuniversitetet i Luleå, än så länge så låter det ganska hyffsat.
 
Jag är verkligen inte den här personen som är/varit speciellt engagerad och brydd i skolan så jag har inte precis sett fram emot detta. Men jag tänker ge det en chans, göra mitt bästa och få de betyg som jag vill ha. Sen drar jag!! Max 5 veckor, det är mitt mål.
 
UPDATE: Dom kallar det för en "allmänförberedande utbildning" där man kan plugga upp sina betyg bland annat. Mestadels bara kärnämnen. Jag går bara på det för att Arbetsförmedlingen placerade mig där.





ebba

hoppas du får en jätte bra kväll :)

Nelly

Bra av dej att ge det en chans trots att du inte är någon pluggmänniska - det kommer säkert gå bra! ^^

Emma

Grymt :)

Helen

Vad är de för utbildning då?

Svar: Dom kallar det för en "allmänförberedande utbildning" där man kan plugga upp sina betyg bland annat. Mestadels bara kärnämnen. Jag går bara på det för att Arbetsförmedlingen placerade mig där.
Rebeckham

Pernilla

Hoppas det kommer att gå bra!!

Felicia

Spännande spännande med ny utbildning!

puss

Ida

Helt rätt inställning, det kommer gå bra!

chris

vad är det för utbildning då??

Tina

Det kommer gå jättebra ska du se.

julia

hoppas det går bra! :)

sv: ja gillar dom verkligen:)

caroline

Hoppas det går bra :)

Anna

Du kommer att fixa de galant!

Moira

Hoppas det går bra! :)

Anna

Detta fixar du! :)

Liuza

hoppas de går bra :)

linnea

härligt att det låter bra :)

Stina

Jag tycker att du ska ge plugget en chans..det kan ju faktiskt leda till någonting bra i framtiden! Kunskap är dessutom aldrig fel oasvett vad man gör/jobbar med senare i livet.
Lycka till!

Linn Svensson

låter jätte skoj :D ge det en chans :D

Karin Lygnersjö

som många ovan har kommenterat är det bra att ge det en chans, kanske kan du överraska dig själv! :)

Emelie Petersson

Tack för din snälla kommentar i min blogg :-)

Det kommer säkert gå kanon, bara du ger det en chans :-) Lycka till!

Art By Tina - Konst & Fashion

Ingen dum idé att plugga upp sina betyg - så man sen kan bli precis vad man vill. Har du ett drömyrke?

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback